![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku
![]() |
Wygląd
![]() |
|
![]() |
#11 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 19 min 18 s
|
![]()
szukaj innego ASO, mogli wymontować kosz sprzęgła i złożyć bez niego dla testu czy to pomoże, jeżeli nie to zostaje wałek wyrównoważający lub jakiś problem z napinaczem łańcucha rozrządu (on chyba jest dopinany jeszcze przez ciśnienie oleju). Samej diagnostyki na 2-3 godz.
Jeżeli wszystko będzie ok to problem może dotyczyć zbyt dużego luzu zazębienia wałka wyrównoważającego i wału (w CRF1100 zrezygnowano z nożycowych kół zębatych) przy mocnym nagrzaniu silnika następuje powiększenie luzu, mało to prawdopodobne ale nic innego już nie ma z prawej strony silnika... |
![]() |
![]() |
Tags |
awaria. crf1100 , klekocze , silnik |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pokrowiec dla crf1100 | flash | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 6 | 28.06.2021 15:32 |
antena GPS w CRF1100 | szynszyll | Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja | 1 | 26.12.2020 14:39 |
Klekoczący hamulec tylni ;/ | Kuba | Hamulce, kola, opony | 17 | 18.02.2011 16:27 |