![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#32 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,035
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 12 godz 4 min 49 s
|
![]()
Wy mówicie, że motocykle honda takie a nie inne robi...
Podam Wam przykład hondy przemysłowej i serię silników GX oraz GC. Wszystkie silniki przestają już mieć nawet w katalogu pierścienie czy tłoki nadwymiarowe. Tak samo o korbowodzie podwymiarowym tez można zapomnieć. Krótkie tłoki typu "samochodowego", coraz cieniej napylane żeliwo wirowo i potem obrabiane, aby uzyskać "tuleję" w tańszych odmianach. O dziwo tam, gdzie kupuje się urządzenie hondy np. pompę WT/WB to jest opcja często sięgającą sekecji 0.75, ale jak kupujesz silnik do pompy osobno to ta konfiguracja już tej opcji nie ma. Ja sobie wiem jak poradzić i skąd dobrać, czasem trzeba podmienić korbę na wersję silnika z normą euro 2 i można już wiele zrobić z takim silnikiem... ale dla "kowalskiego" pozostaje kupić nowy bo... producent nie przewiduje napraw tego typu. Mieliśmy sytuację, że klient chciał kupić karter silnika/blok - mnie w zakupie taniej wychodził kompletny silnik niż klienta sam blok... gdzie tu logika?!
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
Tags |
awaria. crf1100 , klekocze , silnik |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Pokrowiec dla crf1100 | flash | Szpej turystyczny - Produkty i Porady | 6 | 28.06.2021 15:32 |
antena GPS w CRF1100 | szynszyll | Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja | 1 | 26.12.2020 14:39 |
Klekoczący hamulec tylni ;/ | Kuba | Hamulce, kola, opony | 17 | 18.02.2011 16:27 |