Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.07.2024, 20:52   #1
madafakinges
 
madafakinges's Avatar


Zarejestrowany: May 2009
Miasto: Nowy Sącz
Posty: 6,007
Motocykl: crf1000a
Przebieg: 2
madafakinges jest na dystyngowanej drodze
Online: 10 miesiące 3 tygodni 3 dni 2 godz 58 min 20 s
Domyślnie

To dlatego silnik crf1000 wydaje z siebie dźwięk pocieranych o siebie suchych dłoni a 1100 już nie...
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga.
madafakinges jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.07.2024, 23:38   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 19 min 53 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
To dlatego silnik crf1000 wydaje z siebie dźwięk pocieranych o siebie suchych dłoni a 1100 już nie...
dokładnie i będzie tak pracował za 50 100 czy 140.000 i tak będzie zarówno na zimnym jak i mocno nagrzanym silniku, ponieważ luz współpracujących kół zębatych jest zawsze kasowany do 0.

ciekawe co tam znajdą u autora wątku, "chyba nie kupię nowego motocykla za duże ryzyko " można tylko współczuć ASO, bo obrywają za nie swoje błędy a nie rzadko przyczyny usterek w nowych motocyklach nie są takie ewidentne i łatwe do zdiagnozowania. Trzeba pamiętać, że usterki nie wynikają ze zużycia a błędnie wykonanych lub zamontowanych podzespołów i tutaj zaczyna się pod górkę bo demontujesz taki balancer na oko idealny a może być nie osiowo wykonana zębatka lub otwór ustalający - tego nie da się niczym zmierzyć ! możesz tylko wymieniać całe kpl. elementy dlatego dali nowy kosz a teraz powinni dać kpl. nowy wałek wyrównoważający. Na koniec może się okazać iż odległość osi wału i wałka wyrównoważającego jest nieprawidłowa i trzeba cały blok silnika wymienić. Takie to wróżenie z fusów trochę ponieważ nie ma takich "danych produkcyjnych" w instrukcji serwisowej, takowa zawiera wyłącznie dane wynikające ze zużycia podzespołów.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 06.07.2024, 14:28   #3
rrolek

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Feb 2009
Miasto: a raczej wieś
Posty: 1,520
Motocykl: z lekkim adhd
rrolek jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 1 dzień 22 godz 41 min 43 s
Domyślnie

A propo tych kół zębatych. Tak naprawdę cały moment jest przenoszony na tej szerszej części i czy przyspieszasz czy hamujesz te luzy tam są i tak bo muszą być. A ten patent to chyba tylko wycisza nieco układ przy jeździe na równych w miarę niskich obrotach. Z punktu widzenia trwałości to jest gorsze od pojedynczego, szerszego koła zębatego.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie.
rrolek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
awaria. crf1100 , klekocze , silnik


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pokrowiec dla crf1100 flash Szpej turystyczny - Produkty i Porady 6 28.06.2021 15:32
antena GPS w CRF1100 szynszyll Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja 1 26.12.2020 14:39
Klekoczący hamulec tylni ;/ Kuba Hamulce, kola, opony 17 18.02.2011 16:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 00:11.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.