Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 05.07.2024, 13:32   #1
Majster
 
Majster's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Chełm
Posty: 320
Motocykl: CRF1100 DCT ES
Majster jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 2 dni 23 godz 6 min 10 s
Domyślnie

Dam ci kilka rad:
Najważniejsze - wszystkie zgłoszenia mają być na papierze i Ty masz mieć zawsze egzemplarz dla siebie. Zgłoszenia, odbiory motocykla, odmowy odbioru, z datami i podpisami, itd. Gwarancja Hondy to kpina z klienta i sprzedawca / ASO. Jak nie wiedzą jak usunąć usterkę / wadę to grają na czas aż się skończy gwarancja. Masz ochronę w postaci rękojmi, wyznacz sprzedawcy termin 14 dni na przywrócenie motocykla do stanu zgodnego z umową (anomalie pracy, w tym niepokojące dźwięki z silnika to niezgodność towaru z umową) lub odstąpienie od umowy i zwrot kasy, ew, wymiana na nowy, wolny od wad.

Dlaczego tak? Bo na własnej skórze przekonałem się, że nie warto być spolegliwym wobec sprzedawcy / serwisu. Byłem bardzo długo wyrozumiały aż zrozumiałem że jestem głupi z taką postawą. LCM Sokół Lublin w którym kupiłem motocykl, walił ze mną w chuja gdy nie potrafili a później to już bezczelnie nie chcieli usunąć problemu, cały czas grali na czas i ściemniali że wszystko jest dobrze i mam spierdalać. Straciłem duuużo czasu przez niekompetencję ASO Honda w Lublinie a sprawa została bardzo szybko i sprawnie załatwiona gdy wkroczył prawnik z opinią biegłego.

Dlatego jeśli wyczujesz, że serwis już cię nie lubi (bo nie wie jak usunąć wadę) to nie bądź głupi jak ja i nie trać czasu. Sezon w pełni, wydałeś wiadro kasy żeby z uśmiechem korzystać z motocykla a nie bujać się tygodniami albo miesiącami po serwisach.

A LCM Sokół Lublin pozdrawiam środkowym palcem.
Majster jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 05.07.2024, 19:40   #2
mdxmd


Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,581
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
mdxmd jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 57 min 25 s
Domyślnie

w CRF1100 nie ma już żadnych dzielonych kół zębatych! .... ale bieda nastała w HON, to było coś co wyróżniało silniki hondy, cicha miękka i aksamitna praca silnika bez grzechotania, turkotania, klekotania i cykania.

To nie musi mieć związku z Twoim przypadkiem ale warto sprawdzić luzy na kołach zębatych...może coś im nie poszło przy nawiertach. Nie rozumiem tego posunięcia, kasowników luzu między zębnego nie ma nawet w napędzie kosza sprzęgłowego! Coś tam się chwalą, że koła zębate zostały wykonane z wyjątkową precyzją i kasowniki nie są potrzebne, pierdu pierdu może jak sprzęt nowy ale później nie będzie tak różowo. Ręce opadają, ale czasy Europa zamieniła się jakością z Chinami a Japonia cofa się w rozwoju wstecz.
mdxmd jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz

Tags
awaria. crf1100 , klekocze , silnik


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pokrowiec dla crf1100 flash Szpej turystyczny - Produkty i Porady 6 28.06.2021 15:32
antena GPS w CRF1100 szynszyll Oprogramowanie, wyświetlacz, nawigacja 1 26.12.2020 14:39
Klekoczący hamulec tylni ;/ Kuba Hamulce, kola, opony 17 18.02.2011 16:27


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:54.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.