![]() |
#31 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,135
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 45 s
|
![]()
Syncronizator, jako wieloletni użyszkodnik
R andom F uckup V ery C omon ![]() brałbym DeeRe
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 506
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 50 s
|
![]()
Nie wiem czy moje wyliczenia są realne ale widzę to tak:
7200USD + koszty dostawy do Dealera 600usd + rejestracja i miejscowe OC jakieś 300USD Razem 8100USD czyli około 30tyś Potem transport i opłaty celno skarbowe w PL... nie liczyłem... nie wiem. Spodziewam się 5-8tyś zł. Nie ma w tym lotu do USA i wycieczki po USA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 506
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 50 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() |
![]()
Etam. To gadanie z awaryjnoscia rfvc to jest takie że chyba nikt u nas nie miał do czynienia z faktycznie nowym motocyklem o który się dba, ma olej, ten olej jest dobrej jakości i jest wymieniany na czas etc.
Niemniej jak już napisałem powyżej wolałbym dr650. Miałem kiedyś dr350. Bidne. Postawiłem je na zdrowo na nogi. Ile się naczytałem o tym jak to głowice padają i co tam jeszcze się nie dzieje⌠okazało się że w USA ludzie na nierobionej dr350 potrafią zrobić 50-70tys km. Tak więc gadanie takie. Jak dbasz tak masz. Eksploatacja z głową i nic się nie będzie działo.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2009
Miasto: Kamieniec Wrocławski
Posty: 3,135
Motocykl: XT660Z-konik garbusek
Przebieg: Ł
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 19 godz 57 min 45 s
|
![]()
Nie,teraz XT660Z Tenere a Suzuki 125.
DR650 SE miałem okazje polatać,miło wspominam Matjas RFVC się pisze drukowanymi ![]() "Nowe to nowe",może i racja ale w XR650L olej co 1000 km musowo zmieniać.
__________________
Stary nick: Raviking GSM 505044743 Żądam przywrócenia formuły "starego" Forum AfricaTwin...... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Piaseczno
Posty: 96
Motocykl: XL600 RM 87, BMW R100R 93
![]() Online: 1 tydzień 4 dni 17 godz 39 min 41 s
|
![]()
Mam trzecią Hondę z RFVC i nigdy żadnego problemu z głowicą.
Tak jak pisali poprzednicy - regularną wymiana oliwy (plus czyszczenie filtra w ramie) i kontrola poziomu - najlepiej zawsze koło maxa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 506
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 50 s
|
![]()
Dla chcącego nie ma nic trudnego.
Istnie możliwość zarejestrowania pojazdu i ubezpieczenia go w USA na siebie będąc turystą. https://youtu.be/HbMS4uU3074?si=-A5OKFtoENIwrxNN Tak więc zakup nowych DRek czy jakiegokolwiek innego pojazdu jest możliwy. |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Taka nowa drka kupiona w USA wyjdzie cię w cenie zbliżonej do nowego GasGasa700 w PL. Zanim kupiłem swoją badałem temat i są firmy, które to ogarniają z poziomu PL. Wówczas wyszło 38kpln uznałem to za absurd i za 1/3 tej kwoty kupiłem w PL z jakimś śmiesznym nalotem bodaj 5kkm. Warto to wziąć pod uwagę.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 506
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 13 godz 50 s
|
![]()
Dwa miesiące temu na OLX była DRka za 45tyś z 2020r z zerowym przebiegiem ... i być może jeszcze wróci to ogłoszenie.
Nie chodzi o kasę (5tyś w tą czy w tamtą) ....ja nie byłem nigdy w USA a chciałbym. Lata lecą młodszy nie będę...może jeszcze nie w tym roku .. bo mam już umówioną Gruzję za miesiąc.. ale definitywnie chcę odwiedzić USA. Chodzi też o to aby mieć motocykl podczas pobytu tam by zrobić sobie wycieczkę. Dostałem zaproszenie i chcę z tego skorzystać. Motocykl ma być nowy a nie kombinowany z historią z Copart. Świadomy mechanicznie motocyklista jest w stanie zadbać i nie zepsuć motocykla...aby jego dobry stan był zachowany przez lata. A mając go od nowości masz coś czego jesteś pewny i wiesz wszytko o swoim sprzęcie. To ,że 690 czy 701 można kupić za 47-50tyś na miejscu to żadna dla mnie alternatywa. Liczy się przygoda ... po to mamy wszyscy te zabawki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
![]() |
![]()
Kupić jakiegoś kitajca w Argentynie czy innym Chile i heja w adventure.
Ja to już za stary na takie przygody, ale jak bym się zbierał to na jakiejś taniej a popularnej psinie 125/250 ccm. Jak klęknie lub ukradną serce nie pęknie i kasa na replaya zostanie. Tak kombinowalem lata temu i kupiłem zabytkowego XT600. Na szosie nudny ale dzielny, w offie mimo modów marny. Mniejszy, lżejszy byłby lepszy.
__________________
Są jeszcze piękne zadupia na tym świecie. |
![]() |
![]() |