|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2025
Miasto: Przystanek Oliwa
Posty: 40
Motocykl: Wrublin
![]() Online: 19 godz 13 min 15 s
|
![]()
Znam się na motocyklach jak mało kto, więc podpowiadam, co ja bym wziął.
Ano ja wziąłbym DR-kę. I ona z czasem będzie dla Ciebie za duża ale i na to przyjdzie czas. Wtedy również niezawodnie podpowiem, co powinieneś wziąć. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 500
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 11 godz 26 min 13 s
|
![]() Cytat:
Rozważałem ją ... i była by bardzo OK.... Łyknął bym brak rozrusznika i zmianę oleju co 1000km... jednak problem to paliwożerność....i niestety tam gdzie mam ochotę pojechać raczej nie można kupić oleju silnikowego do motocykli i raczej dostępny jest tylko diesel. "Essence" tylko ewentualnie od kogoś kto ma agregat... a nie chciał bym na to liczyć. Nie mniej jednak XR650R była by przynajmniej na ten pustynny odcinek 800km najlepsza... gdyby oczywiście spalała tyle co CRF250/300. Tak w ogóle to pojawiły na naszym olx ogłoszenia od dilerów Hondy na CRF450RX z homologacją... i wiem też ,że można kupić w PL nową Yamahę WR450 z homologacją. Nie wiem jak to jest robione ale chyba dealer doposaża motocykl w oświetlenie, lusterka itd.. i załatwia homologację na tą konkretną sztukę. Cena jest odpowiednio wyższa .. no i masz nowe moto do rejestracji. DRka jest chyba najbardziej uniwersalna choć ciężka... i jest do ogarnięcia. Dostępne na rynku XR*R .. to często sprzęty po 3 remontach z jakąś tam już historią...upalane po lasach i górach .. a ja nie chcę rozbierać silnika i szykować od nowa aby być pewnym co mam. Tak czy inaczej ... dowiedziałem się tutaj o XR650L to czego nie wiedziałem wcześniej.. za co dziękuję. Choć wolę motocykle marki Honda to brak nikasilu i problemy z przegrzewaniem , (plus problemy inne o których wiedziałem wcześniej) przekreślają jak dla mnie XR*L. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2025
Miasto: Przystanek Oliwa
Posty: 40
Motocykl: Wrublin
![]() Online: 19 godz 13 min 15 s
|
![]()
Konkretnie myślę o modelu DR650SE a więc nie o hondzie.
Twój plan - kupić nową i później ją sprzedać na globusie PL bardzo dobry. Na DR-ce będziesz miał większy zasięg, jest tańsza w zakupie i eksploatacji, moto jest tylko nieznacznie cięższe od porównywanej hondy. Nie wiem, jaki jest Twój poziom techniczny ale tu leżą ogromne rezerwy, z czasem kompensujące pewne niedostatki motocykla. Potencjalną różnicę w cenie warto zatem zainwestować w poprawę techniki jazdy. Naoglądałem się starej szkoły motocrossu w PL i zasada była taka. Słabsi technicznie odchodzili do enduro. Zaraz tu się kilku moich kolegów uśmieje, bo im się wydaje, że umieją jeździć aja przecież w ogóle ![]() To amatorzy, jedni lepsi, drudzy gorsi ale amatorzy. Wbrew pozorom miałbym większy potencjał do nauki właściwej techniki, bo nie mam żadnych (złych) nawyków, jeno za stary już jestem. Ty fajnie i daleko jeździsz. Ja bym wybrał DR. |
![]() |
![]() |