|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 500
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 11 godz 23 min 42 s
|
![]() Cytat:
Rozważałem ją ... i była by bardzo OK.... Łyknął bym brak rozrusznika i zmianę oleju co 1000km... jednak problem to paliwożerność....i niestety tam gdzie mam ochotę pojechać raczej nie można kupić oleju silnikowego do motocykli i raczej dostępny jest tylko diesel. "Essence" tylko ewentualnie od kogoś kto ma agregat... a nie chciał bym na to liczyć. Nie mniej jednak XR650R była by przynajmniej na ten pustynny odcinek 800km najlepsza... gdyby oczywiście spalała tyle co CRF250/300. Tak w ogóle to pojawiły na naszym olx ogłoszenia od dilerów Hondy na CRF450RX z homologacją... i wiem też ,że można kupić w PL nową Yamahę WR450 z homologacją. Nie wiem jak to jest robione ale chyba dealer doposaża motocykl w oświetlenie, lusterka itd.. i załatwia homologację na tą konkretną sztukę. Cena jest odpowiednio wyższa .. no i masz nowe moto do rejestracji. DRka jest chyba najbardziej uniwersalna choć ciężka... i jest do ogarnięcia. Dostępne na rynku XR*R .. to często sprzęty po 3 remontach z jakąś tam już historią...upalane po lasach i górach .. a ja nie chcę rozbierać silnika i szykować od nowa aby być pewnym co mam. Tak czy inaczej ... dowiedziałem się tutaj o XR650L to czego nie wiedziałem wcześniej.. za co dziękuję. Choć wolę motocykle marki Honda to brak nikasilu i problemy z przegrzewaniem , (plus problemy inne o których wiedziałem wcześniej) przekreślają jak dla mnie XR*L. |
|
![]() |
![]() |