Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 04.10.2022, 10:49   #1
wooocash
 
wooocash's Avatar


Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Beskidy
Posty: 228
Motocykl: CRF1000
wooocash jest na dystyngowanej drodze
Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
dzięki za nieco rad..
ja mam tutaj nieco odmienne podejście.. bo dla mnie motocykle ADV to motocykle wielozadaniowe, jak chce nimi lecieć sobie na Bałkany, albo do Włoch to nie będę leciał bokami bo sama trasa zajmie mi więcej niż spędzę.na miejscu. wiele razy też robiłem weekendowe wyjazdy gdzie całe 2 dni ciosaliśmy offem po 10 godzin a powrót w niedziele.. na strzała autostradą do domu.. Tak widzę zastosowanie takich typu motocykli. Zarówno Tych średniaków jak i tych większych..
Tutaj masz rację, adv ma być złotym środkiem na 1000km dojazdu po autostradzie i z drugiej strony na sprawną jazdę w offie... Problemem jest waga bo o ile na szuterkach te 250kg z jakimś tam bagażem nie robią żadnego problemu o tyle jak wpakujesz się w błoto lub jakiś kamienisty szlak to już każdy kilogram ma znaczenie... Można łyknąć coś lżejszego jak choćby T700, którą doskonale znasz i tą mniejsza wagę mega czuć w terenie ale z drugiej strony T700 nie przemawia do mnie na asfalcie(ale to już subiektywne odczucia) i błędne koło się zamyka... Podobnie jest z konfrontacją AT 1000 do 1100, wielu z was napisało, że 1100 jest duuużo lepszym moto od 1000... Zrobiłem ponad 60kkm(praktycznie same dłuższe wyjazdy) AT1000 z czego 1/3 w terenie i jakieś 5kkm na 1100 bo po opiniach napaliłem się na zmianę i... Zostaję przy 1000 bo 1100 po prostu mi nie leży
__________________
Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło.
wooocash jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.10.2022, 11:02   #2
zimny
trampkarz emeryt
 
zimny's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2010
Miasto: Garwolin
Posty: 2,807
Motocykl: F800GS ADV
Przebieg: za mały
zimny jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 2 tygodni 6 dni 53 min 6 s
Domyślnie

Nie znam się na nowych afrykach, ale odnośnie GSa. Całkiem nie popieram robienia GS1300 czy większych potworków. Ale te motocykle 95% jeżdżą po czarnym. Afrykami to się jeździ w teren choćby z psychicznego obowiązku

Jest jeszcze inna kwestia, GS1100 - suchy 220kg, zalany 240. GS1150 - masa sucha 230, zalany 250. GS1200 olejak - suchy 200, zalany jakoś 230kg. Moc olewam bo jak jest powyżej 75 koni to mi starsza zawsze.

Zatem, jak z wzrostem pojemności nie poszedł wzrost masy to jak dla mnie spoko, nie ma znaczenia czy to 900 czy 1100 czy 1200. Inna sprawa to konstrukcja - DL1000 stary suchy 207 kg, zalany 235 a odczucia jakby GSa ADV obwiesić ołowiem, tak wyważony jest ten sprzęt.

Osobiście nie trawię ciężkich motocykli i GS1200 to max. Kiedyś nie chciałem jeździć większymi niż 650 bo poręczność, spalanie. Okazuje się że GS jest nadal poręczny całkiem a pali między 5 a 6 czyli jak np. stara XRV.
zimny jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaka jest różnica w stelażach między Africa Twin 21 a Adventure Sport 21 Majster315 Gadżety / wyposażenie 1 27.05.2022 07:27
CRF Adventure Sport 2019 - owiewka bok terrano@poczta.onet.pl Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 3 02.04.2021 10:55
Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 Radek Krakow Wszystko dla Afryki 11 15.11.2018 15:58
Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). zagon Archiwum 98 15.12.2012 12:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 20:10.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.