|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2019
Miasto: Beskidy
Posty: 228
Motocykl: CRF1000
![]() Online: 5 dni 15 godz 9 min 37 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Lepiej żałować, że coś się zrobiło, niż żałować, że tego się nie zrobiło. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
trampkarz emeryt
![]() |
![]()
Nie znam się na nowych afrykach, ale odnośnie GSa. Całkiem nie popieram robienia GS1300 czy większych potworków. Ale te motocykle 95% jeżdżą po czarnym. Afrykami to się jeździ w teren choćby z psychicznego obowiązku
![]() Jest jeszcze inna kwestia, GS1100 - suchy 220kg, zalany 240. GS1150 - masa sucha 230, zalany 250. GS1200 olejak - suchy 200, zalany jakoś 230kg. Moc olewam bo jak jest powyżej 75 koni to mi starsza zawsze. Zatem, jak z wzrostem pojemności nie poszedł wzrost masy to jak dla mnie spoko, nie ma znaczenia czy to 900 czy 1100 czy 1200. Inna sprawa to konstrukcja - DL1000 stary suchy 207 kg, zalany 235 a odczucia jakby GSa ADV obwiesić ołowiem, tak wyważony jest ten sprzęt. Osobiście nie trawię ciężkich motocykli i GS1200 to max. Kiedyś nie chciałem jeździć większymi niż 650 bo poręczność, spalanie. Okazuje się że GS jest nadal poręczny całkiem a pali między 5 a 6 czyli jak np. stara XRV. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Jaka jest różnica w stelażach między Africa Twin 21 a Adventure Sport 21 | Majster315 | Gadżety / wyposażenie | 1 | 27.05.2022 07:27 |
CRF Adventure Sport 2019 - owiewka bok | terrano@poczta.onet.pl | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 3 | 02.04.2021 10:55 |
Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 | Radek Krakow | Wszystko dla Afryki | 11 | 15.11.2018 15:58 |
Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). | zagon | Archiwum | 98 | 15.12.2012 12:39 |