Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 02.10.2022, 14:25   #26
delirium
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał ex1 Zobacz post
dlaczego tak uważasz..? Większe pojemności i moce się przydają, bo coraz częściej podróżujemy autostradowo
co za pytanie kto niby podróżuje więcej autostradowo? adventure/dual sport rider? nie zauważyłem, osobiście unikam autrostrad jak plag. Jak podróżujesz autostradowo to po jaką cholere kupować Afryke Twin czy Tenere kup Honde Crosstourer albo NT1100. Jak masz wiecej kasy to BMW K1600GT i masz właściwy komfort na autostradzie, a nie bujać sie na 21 calowych, czesto dętkowych przednich kołach... Moto ADV ma być bezpieczne do jazdy w terenie
a wszystko powyzej 200 kg to proszenie sie o dużę kłopoty w terenie nawet jak sie ma umiejętności.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Jaka jest różnica w stelażach między Africa Twin 21 a Adventure Sport 21 Majster315 Gadżety / wyposażenie 1 27.05.2022 07:27
CRF Adventure Sport 2019 - owiewka bok terrano@poczta.onet.pl Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki 3 02.04.2021 10:55
Ile da sie obnizyc siedzenie w Adventure Sport 2018 Radek Krakow Wszystko dla Afryki 11 15.11.2018 15:58
Nowe kapcie dual sport: Sidi Gore Adventure (?). zagon Archiwum 98 15.12.2012 12:39


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 12:43.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.