Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 15.02.2022, 22:41   #1
syncronizator
 
syncronizator's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 502
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
syncronizator jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 6 dni 12 godz 8 min 13 s
Domyślnie

I ja spawdzę "free play" klamki sprzegła bo przyznam, że zaufałem dealerowi od którego brałem moto i uznałem, że skoro kupuję nowy to wszystko musi być ok.

Sprawdz, szprychy... uderzając w nie śrubokrętem.. porównuj dźwięki.
Luźne szprychy będą miały inny dzwiek.
Poproś o starą uszczelkę od dekla... będziesz miał pewność, że została wymieniona.
Ja bym zabrał spalone tarczki dla celów naukowych.

Po pierwszym przeglądzie poprosiłem o filtr aby go rozkroić dla celów ponawczych.
Ponieważ nigdy wcześniej nie miałem nowego motocykla to oblukałem sobie ile opiłków wygenerował silnik po pierwszym tyś i powiem, że delikatnym brokatem poświeciło na harmonijce.
syncronizator jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 15.02.2022, 22:58   #2
Artek
Połamany
 
Artek's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Nov 2012
Miasto: Ze wsi jestem w ZMY
Posty: 2,928
Motocykl: Hunter Cub
Artek jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 2 tygodni 1 godz 18 min 53 s
Domyślnie

Niektóre motorki mają taką dużą nakrętkę regulacji luzu sprzęgła, żeby sobie w czasie jazdy luz kontrolować, bo sprzęgło w czasie walki lubi sobie czasem spuchnąć.
Jadąc w "teren" należy sprawdzać luz na kłamce także w czasie upalania sprzęta.!
Artek jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 16.02.2022, 08:16   #3
Aron


Zarejestrowany: Feb 2022
Posty: 16
Motocykl: CRF1100
Aron jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 godz 26 min 18 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał Artek Zobacz post
Niektóre motorki mają taką dużą nakrętkę regulacji luzu sprzęgła, żeby sobie w czasie jazdy luz kontrolować, bo sprzęgło w czasie walki lubi sobie czasem spuchnąć.
Jadąc w "teren" należy sprawdzać luz na kłamce także w czasie upalania sprzęta.!
Dobrze wiedzieć, dzięki.
Droga ta moja nauka, ale może innym taniej wyjdzie i kosztów zaoszczędzi.
Dzięki wszystkim za wskazówki.
Aron jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Problem z CDP?! killjoy Przygotowania do wyjazdów 2 13.06.2014 10:56
Mam problem Lewar Układ elektryczny i zapłonowy 48 11.03.2011 10:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 08:57.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.