![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 502
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 12 godz 8 min 13 s
|
![]()
I ja spawdzę "free play" klamki sprzegła bo przyznam, że zaufałem dealerowi od którego brałem moto i uznałem, że skoro kupuję nowy to wszystko musi być ok.
Sprawdz, szprychy... uderzając w nie śrubokrętem.. porównuj dźwięki. Luźne szprychy będą miały inny dzwiek. Poproś o starą uszczelkę od dekla... będziesz miał pewność, że została wymieniona. Ja bym zabrał spalone tarczki dla celów naukowych. Po pierwszym przeglądzie poprosiłem o filtr aby go rozkroić dla celów ponawczych. Ponieważ nigdy wcześniej nie miałem nowego motocykla to oblukałem sobie ile opiłków wygenerował silnik po pierwszym tyś i powiem, że delikatnym brokatem poświeciło na harmonijce. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Połamany
![]() |
![]()
Niektóre motorki mają taką dużą nakrętkę regulacji luzu sprzęgła, żeby sobie w czasie jazdy luz kontrolować, bo sprzęgło w czasie walki lubi sobie czasem spuchnąć.
Jadąc w "teren" należy sprawdzać luz na kłamce także w czasie upalania sprzęta.! |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Zarejestrowany: Feb 2022
Posty: 16
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 godz 26 min 18 s
|
![]() Cytat:
Droga ta moja nauka, ale może innym taniej wyjdzie i kosztów zaoszczędzi. Dzięki wszystkim za wskazówki. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |