![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Warszawa
Posty: 204
Motocykl: SD06
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 6 godz 17 min 27 s
|
![]()
Syncronizator mnie wyprzedził ale moje przypuszczenia też szły ww kierunku braku luzu
na klamce sprzęgła. Wielokrotnie spotkałem się z przypadkami kiedy ludzie przyjeżdżali na zajęcia i twierdzili że moto jest po serwisie. W 80% sprzęgła mieli podparte. Można przypuścić, że mógł wyjechać tak z serwisu. Ja jak odbierałem nowy motocykl na Malowniczej to kazałem zaprowadzić się do niego i na oczach mechanika poprzestawiałem parę elementów sterujących aby działały prawidłowo. Wywalił gały i powiedział, że pierwszy raz spotyka się, że by klient przychodził na warsztat i grzebał przy motocyklu. Przecież on wszystko zrobił zgodnie z manualem. Jak się przekonał jednak nie wszystko. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Zarejestrowany: Feb 2022
Posty: 16
Motocykl: CRF1100
![]() Online: 6 godz 26 min 18 s
|
![]() Cytat:
Jakieś rady co jeszcze sprawdzić pomijając sprawę sprzęgła, aby znów nie wtopić. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Problem z CDP?! | killjoy | Przygotowania do wyjazdów | 2 | 13.06.2014 10:56 |
Mam problem | Lewar | Układ elektryczny i zapłonowy | 48 | 11.03.2011 10:43 |