Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 05.11.2021, 12:33   #11
nabrU
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał El Kowit Zobacz post
Przy ładowaniu nie powinnismy przekraczać 1/10 pojemności aku. Jak ma pojemność x, to ładujemy go prądem 1/x A. Optymalnie 1/20 ale to jest czas.
Kolega Banita zapomniał chyba doczytać tematu wątku.
Więc przypominam że CRF1000 od 2018r i CRF1100 mają aku LiFePO4 a nie Pb. Aku LiFePO4 można bezproblemowo ładować nawet prądem 1C czyli aku 6Ah można ładować prądem 6A. To właśnie jedna z zalet tej technologii

Mam wymienione aku w swojej NAT z 2017 na LiFePO4 i już ze 2 lata ładuje pradem 3A ładowarką Redox Gamma.
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 Roni92 KTM 4 22.08.2021 08:59
Aku w NAT AS a prostownik Lukhor Gadżety / wyposażenie 11 04.02.2019 21:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 03:26.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.