![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#11 |
Banned
![]() Zarejestrowany: Jul 2021
Miasto: Świat równoległy
Posty: 723
Motocykl: Wrublin 300KM
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 9 godz 32 min 12 s
|
![]()
Przy ładowaniu nie powinnismy przekraczać 1/10 pojemności aku. Jak ma pojemność x, to ładujemy go prądem 1/x A. Optymalnie 1/20 ale to jest czas.
W ogóle od czasu do czasu warto ladować malym prądem, bo odbudowujemy trochę pojemność zużytego aku. Czym tam będziecie ładować, to już skolko ugodna. Chyba o tym swego czasu wspominał pałel. Najlepszy prostownik będzie z regulacją prądu ładowania. Resztę łatwo obliczyć. |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Reglel napiecia/prostownik KTM lc8 | Roni92 | KTM | 4 | 22.08.2021 08:59 |
Aku w NAT AS a prostownik | Lukhor | Gadżety / wyposażenie | 11 | 04.02.2019 21:18 |