![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Nov 2018
Miasto: Olsztyn (Wa-Ma)
Posty: 278
Motocykl: nie mam AT jeszcze
Przebieg: mój 3,5
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 2 min 31 s
|
![]()
Tak wracając do zagadki czujnikowej, choć pewnie koledzy już (nie razem) zagadkę rozwiązali, to wyciągnąłem z szafki swój stary zapomniany (chyba w Golfie II D kiedyś pompę musiałem ustawiać, to i się pozostał). Uważam, że jedno pokrętło musi być do blokady tarczy (ustawienia "0"), drugie - strzelę, że raczej do ustawienia znaczników (coś w rodzaju: wcisnąć i przesuwać jeden, wyciągnąć i przesuwać drugi ?)
__________________
Psy szczekają, a motocykl jedzie dalej... RUSSIAN GO HOME ! ! |
![]() |
![]() |