![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Dobra koniec domysłów! I tak cienko wypadliście
![]() ![]() ![]() Jesli już jesteśmy przy "pomiarówce" to czym mierzycie cylindry/otwory? Wykładać towar na stół ![]() https://www.youtube.com/watch?v=jbDC...ature=youtu.be
__________________
Ale tu nie Politechnika, tu trzeba myśleć, jak mawiał pewien bosman ;-) Przestań naprawiać jak zaczynasz psuć! Ludzie, którzy twierdzą, że czegoś nie da się zrobić, nie powinni przeszkadzać tym, którzy właśnie to robią. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
gsm: 512242193
![]() Zarejestrowany: Jul 2006
Miasto: Rzuchów
Posty: 5,274
Motocykl: RD11a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 4 miesiące 3 tygodni 6 dni 14 godz 43 min 30 s
|
![]() Cytat:
ha to nie wiedziałem ze ma styki w środku do zapalania stanu poza zakresem pomiarowym maiłem w rękach kiedyś taki cyfrowy co sie mu sie ustawiało przez peceta zakres gdzie sie tarcza świeciła na zielono w wyznaczonym zakresie i na czerwono poza ostatnio jak mierzyłem otwory to robiłem to sprawdzianem tłoczkowym i ani strona przechodnia aninieprzechodnia nie wchodziły a otwór był wykonany w wymaganej tolerancji co potwierdziło takie cos https://www.meusburger.com/PL/PL/med...IA10232_IN.jpg tyle ze dokładność średnicówki była 0,002 no i cały trik polegał na tym ze zamiast pasowania suwliwego wychodził wcisk. Wałek na granicy tolerancji ale max w plusie a otwory z drugiej strony na granicy w minusie ![]() ![]() Ostatnio edytowane przez pałeł : 09.01.2021 o 22:22 |
|
![]() |
![]() |