![]() |
|
Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#17 |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]()
Przecież gumki służą tylko do ochrony przed pylem i brudem
Nic nie mają do gumowego hamulca. Pewien wplyw oprócz zapowietrzenia mają gumowe przewody hamulcowe jesli już są stare. Wymana na nowe lub w oplocie stalowym. Jesli nowe klocki są szersze niż stare , mogą trzec o próg i trzeba czasu zanim te kilka milimetrow sie wytrze. Cofnięcie tloczka po puszczeniu klamki jest zbyt male . U mnie w XR grzalo tarczę po wymianie klocków. Rozebralem zacisk bo myslalem ze zatarty jakiś tloczek. No i skucha. Tloczki chodzily lekko Zapobiegowczo wymienilem gumki. Tloczki wsunac mozna było lekko palcem. Nasmarowane , wyczyszczone prowadnice. Chodzą bez zaciec. Po złożeniu dalej trze. Silniejsze okulary i zobaczylem ze nowe klocki zachodzą na rant tarczy. Pod paluchem i wizualnie widać jak tloczki sie wysuwają i cofaja Chyba to bylo to bo co innego
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 29.08.2019 o 12:41 |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Serwis Hondy - czy ktoś poleci jakikolwiek serwis w Polsce | HarryLey4x4 | NAT - Warsztat | 3 | 20.04.2018 13:51 |
Uszczelniacze tłoczka zacisku hamulcowego | magyar | Hamulce, kola, opony | 1 | 13.01.2016 04:04 |
Wymiana płynu hamulcowego | 7Greg | Regularne czynności serwisowe | 9 | 24.09.2008 16:37 |