|
|
#13 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,637
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 16 godz 12 min 35 s
|
muszę przyjrzeć się taj redukcji bo nigdy nie zaobserwowałem, ale z drugiej strony to co miałoby się zepsuć, że nie redukuje przy odkręceniu manetki. Tryb D byłby idealny gdyby nie srał się tak z wyższymi biegami.
Co do spalania różnica pomiędzy D a S1 jest nie do ustalenia.... czyli żadna jak się jedzie spokojnie. W trybie D można jedynie jeździć solo na równinach bo nawet wjazd na dojazdówkę do autostrady przy prędkości 58km/h pakuje 6 bieg i się telepie bo ma pod górkę i mu ciężko, zredukuję ręcznie to i tak po 200m znowu pakuje tą 6 i znowu zdycha. Dlatego chciałem to przesunąć trochę wyżej ale nie do S1 bo to już zbyt wysoko jak dla mnie .... lubię się toczyć po dziadowsku ![]() odnośnie przeróbek to o ile softu zmodyfikować pewnie się nie da to sygnał z rolgazu można pogonić trochę inną charakterystyką, trzeba tylko ustalić skąd sterownik DCT go bierze czy ze sterownika silnika a jeżeli tak to w jakiej postaci czy jest to analog czy cyferki... |
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 521 | 05.10.2025 21:49 |