|
|
|
|
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
Cytat:
1. Cena. Zwykłe są tańsze. 2. Wygląd. Zwykłe mają blachę na czubie, a to wygląda PRO. Wersja SRS kojarzy mi się z Supermoto i nijak mi wizualnie nie pasuje do enduro i cross (aczkolwiek jak się przyjrzysz zawodnikom enduro i cross to wielu z nich używa wersji SRS). 3. Bieżnik podeszwy. Tak jak pisał Emek jakiś tam jest, nieco lepszy niż w SRS, ale w błocie i tak przyczepności zero. W porównaniu do Adventure można śmiało napisać, że go nie ma. 4. Metalowe okucie na nosku. Docenisz w kamienistym terenie lub w wąskich głębokich i twardych koleinach. Jeśli chodzi o wymienną podeszwę to w wersji zwykłej też można ją wymieniać. Każdy szewc Ci to ogarnie. Dla mnie wymiana podeszwy to żadna zaleta, gdyż nie sądzę aby w czasie kilku sezonów amatorskiego używania zachodziła taka konieczność. A skoro już w temacie wymian podeszwy jesteśmy, to wielu pisze, że w wersji SRS jest to zaleta, a tak na prawdę sami nie wiedzą do czego ten system służy. W założeniu chodzi nie o wymianę podeszwy jak się zużyje, tylko o wymianę podeszwy na inny rodzaj bieżnika w zależności od warunków, w jakich nam przyjdzie jeździć. Jeśli dobrze kojarzę to są 3 rodzaje wymiennych podeszw różniących się agresywnością bieżnika. Jeśli chciałbyś zainwestować w pełny system do kosztu zakupu butów dolicz jeszcze koszt zakupu 2 wymiennych podeszw.Po przesiadce z Adventure na Crossfire w wersji zwykłej będziesz miał wrażenie, że but jest płetwą. Tak, wersja zwykła jest szeroka w czubie. SRS na pewno jest węższa i łatwiej nią operować. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| tcx 2.1 pro czy sidi crossfire 2 - co kupić? | voxan69 | Archiwum | 51 | 23.06.2016 22:27 |