|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Rzeczywiście, jak piszecie, patrząc ma obecna podeszwę w SIDI ADVENTURE to jest spory protektor w Crossfire jakby był na asfalt. Jaki jest tego cel? Hymm
Tylko 3/4 podeszwy jest wymieniane w SRS. Z wkładką enduro kosztował by mnie SRS 1766. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Nov 2010
Miasto: Wrocław
Posty: 1,419
Motocykl: Husqvarna 701 Enduro
![]() Online: 1 miesiąc 4 tygodni 15 godz 23 min 25 s
|
![]() Cytat:
Cel jest taki abyś nie zsiadał z motocykla. Maneta i naprzód! Przez największe błocko! ![]() A na poważnie - przypatrz się dobrze. W wersji "zwykłej" na podeszwie w połowie jej długości bieżnik ma postać takich "dziurek". To jest po to abyś się nie ślizgał na podnóżkach z pinami. Piny wchodzą w te dziurki. Bieżnik jak w ADV szybko zapcha się botem i będziesz się ślizgał na podnóżkach. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Posty: 394
Motocykl: RD03
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 1 miesiąc 2 dni 6 godz 29 min 8 s
|
![]() Cytat:
Tu widać czubek buta przy przedniej tarczy. Wyobraź sobie, co by mogło się stać gdyby agresywna podeszwa wbiła się w glebę. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
tcx 2.1 pro czy sidi crossfire 2 - co kupić? | voxan69 | Archiwum | 51 | 23.06.2016 21:27 |