Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Honda - inna niż AT & NAT

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 14.12.2017, 15:33   #1
KristoF
 
KristoF's Avatar


Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
KristoF jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
Domyślnie

Gugla nie macie? XR 650L to stary dual jakich mało, wywodzący się z lat 80 z hard enduro XR600 ino z dodatkami (rozrusznik, światła itp) Doposażony w dodatki służy jako turystyk terenowy, adv jakiego byśmy chcieli jeno poniżej 50kz. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...650lL%2093.htm
XR650R to jego następca (acz wersja L pozostała w produkcji do dziś w USA - notabene już 25lat w produkcji ), ale de facto następca XR600 bo jest znowu bardziej terenowy tj ma płaszcz wodny ale waży mniej i ma kopkę z minimalistyczną elektryką.
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2000.htm
Choć Włosi robili też wersję Dallara z rozrusznikiem http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2006.htm

robiono też chyba wersję super moto, ale akurat zarobiony byłem to mi umknęło.

Ogólnie jeszcze dodając: przedrostki XL(przed pojemnością) oznaczają soft dual, motor bardziej do spokojnego zwiedzania krzaków i dróg polnych, gdy wersje XR dla bardziej twardo-dupnych zapindalaczy przełajowych - większe skoki, moce, mniejsze masy i częstsze serwisy.
Choć ostatnio Honda dostała amoku po sake bo softy XL nazywa wręcz crossami ! (CRF250L) .
__________________
klawo jak cholera
KristoF jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 14.12.2017, 22:29   #2
Novy
Moderator
 
Novy's Avatar


Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
Novy jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał KristoF Zobacz post
Gugla nie macie? XR 650L to stary dual jakich mało, wywodzący się z lat 80 z hard enduro XR600 ino z dodatkami (rozrusznik, światła itp) Doposażony w dodatki służy jako turystyk terenowy, adv jakiego byśmy chcieli jeno poniżej 50kz. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...650lL%2093.htm
XR650R to jego następca (acz wersja L pozostała w produkcji do dziś w USA - notabene już 25lat w produkcji ), ale de facto następca XR600 bo jest znowu bardziej terenowy tj ma płaszcz wodny ale waży mniej i ma kopkę z minimalistyczną elektryką.
http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2000.htm
Choć Włosi robili też wersję Dallara z rozrusznikiem http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2006.htm

robiono też chyba wersję super moto, ale akurat zarobiony byłem to mi umknęło.

Ogólnie jeszcze dodając: przedrostki XL(przed pojemnością) oznaczają soft dual, motor bardziej do spokojnego zwiedzania krzaków i dróg polnych, gdy wersje XR dla bardziej twardo-dupnych zapindalaczy przełajowych - większe skoki, moce, mniejsze masy i częstsze serwisy.
Choć ostatnio Honda dostała amoku po sake bo softy XL nazywa wręcz crossami ! (CRF250L) .
Tak się składa, że na mobile.de wszystkie (aż trzy!) xr650r to są SuperMoto, natomiast xr650l to enduro i stąd pomyślałem, że tak właśnie jest jak wcześniej opisałem.

Jak wpisuję xl650 to wyszukuje mi wyłącznie Transalpy.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła
Novy jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 07:14.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.