|
![]() |
#1 | |
Moderator
![]() Zarejestrowany: Dec 2008
Miasto: Niemcownia
Posty: 3,382
Motocykl: CRF 1000D/DCT
Przebieg: 48k+
![]() Online: 4 miesiące 4 tygodni 1 dzień 4 godz 21 min 33 s
|
![]() Cytat:
Pierwotnie myślałem, że R to SM, a L to enduro, ale chyba się nie zgadza.
__________________
Wreszcie mam swój kawałek szczęścia w całym tym gównie dookoła ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: May 2013
Posty: 1,324
Motocykl: xtz660 Ténére/XR650R
![]() Online: 2 miesiące 2 tygodni 2 dni 18 godz 8 min 49 s
|
![]() Cytat:
Jesli nowe, to Dallara robiła eRki tak, że można było kupić nową w wersji SM. Ale nie Honda. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Stary (P)iernik
![]() Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Świeradów Zdrój
Posty: 3,758
Motocykl: XR400 , XR650L XL600V
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 6 dni 9 godz 39 min 10 s
|
![]() Cytat:
Dallara to sprzedawca oryginalnej Hondy SM z Japonii Belgarda kupował silniki i osprzęt Yamahy I budował swoje motocykle pod znaczkiem Yamaha
__________________
Ostatnio edytowane przez Franz : 15.12.2017 o 10:32 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Zakonserwowany
![]() |
![]()
Dallara wychodziła w konfiguracji z kołami enduro/super moto, miała podwójną homologację w dowodzie rejestracyjny. Oczywiście było wiele wersji enduro z kołami super/moto, ale nie były to oryginalne dallary.
__________________
Proszę siadać, się nie wychylać, się nie opowiadać I łaskawie i po cichu i bez szumu i bez iskier Wypierdalać. |
![]() |
![]() |