Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat CRF 1000 / CRF 1100 > Hamulce, kola, opony

Hamulce, kola, opony Montaż, demontaż i kontrola takich elementów jak: klamki, pompy hamulcowe, tarcze, klocki, zaciski, przewody hamulcowe w oplocie i bez, koła, felgi, szprychy, opony i łożyska.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 04.07.2017, 21:55   #10
QrczaQ
 
QrczaQ's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Sexu i biznesu
Posty: 1,562
Motocykl: CRF1000, R80G/S PD, DR650SE
QrczaQ jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 tygodni 5 dni 3 godz 3 min 52 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał madafakinges Zobacz post
MT90 na szutrze robią niewiele gorzej niż tkc80 a lepiej niż k60. Ich możliwości kończą się dopiero w błocie/trawie.
Moim zdaniem największą rzeszą jest określenie po co ten motor ma służyć. Albo jak to mówią userzy from UK, po co ma this bike być used.
In my opinii to nie ma co compare K60 do Pirelli Scorpion Trail 2 czy tych metzeler something. K60 to ani w pole ani na drogę.

Ja wybrałem opony 100 % asfalt. Będę się męczył w plenerze i już
__________________
__
Golodupiec bez Afryki
QrczaQ jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 22:53.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.