![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#39 |
![]() |
![]()
na pierwszym filmie wszystko jest w porzadku
co do drugiego to NIGDY tak nie podlaczaj miernika!!! regulator MUSI pracowac pod obciazeniem i w kontakcie z masa!!! moduly w TA padaja bo robia sie przerwy w lutach/sciezkach ze starosci i od wibracji. ladowanie masz prawidlowe.
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |