![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
dzis mialem na warsztacie trampka z 1994 w stanie salonowym z przebiegiem 30 tys km. wszystko w oryginale, lacznie z reglerem i instalacja. na wolnych przy zapalonych swiatlach dlugich 13,6v po dodaniu gazu 14,0 - 14,2v, wiec niech mi tu nikt nie opowiada bajek o mchu i paproci...
pomiar na klemach
__________________
buziaki ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Dec 2014
Miasto: Myślenice
Posty: 600
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 23 godz 27 min 4 s
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Połamany
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Przerobienie regulatora | motomik79 | Układ elektryczny i zapłonowy | 14 | 04.05.2009 11:12 |