Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > NAT - Nowa (przyszła) Królowa > CRF 1000 L

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 09.05.2017, 12:08   #1
czarekszo


Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: Radziszewo
Posty: 40
czarekszo jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 tydzień 3 dni 20 godz 53 min 58 s
Domyślnie

Zastanawiałem się nad zakupem NAT a teraz się zastanawiam czy jest coś w tym motocyklu czego od razu po zakupie nie trzeba wymienić, poprawić, ulepszyć Pytam poważnie.
czarekszo jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 14:32   #2
leebros
 
leebros's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2010
Posty: 48
Motocykl: --*--
leebros jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 dzień 20 godz 27 min 11 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał czarekszo Zobacz post
Zastanawiałem się nad zakupem NAT a teraz się zastanawiam czy jest coś w tym motocyklu czego od razu po zakupie nie trzeba wymienić, poprawić, ulepszyć Pytam poważnie.
Myślę, że każdy sprzęt trzeba dostosować trochę pod siebie. W NAT akurat to dosyć prosta sprawa. Jak chcesz mogę wypisać wszystkie pozytywy po przesiadce z GS12Adv na NAT


Cytat:
Napisał radiolog Zobacz post
Piszą,że powyżej 130 km/h są niestabilności toru jazdy
Nie zauważyłem. Niestabilną mam tylko głowę od zawirowań powietrza.
leebros jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 15:51   #3
Dubel
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał leebros Zobacz post
Myślę, że każdy sprzęt trzeba dostosować trochę pod siebie. W NAT akurat to dosyć prosta sprawa. Jak chcesz mogę wypisać wszystkie pozytywy po przesiadce z GS12Adv na NAT




Nie zauważyłem. Niestabilną mam tylko głowę od zawirowań powietrza.
Wypisz prosze
  Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 17:01   #4
TROJAN
 
TROJAN's Avatar


Zarejestrowany: Sep 2009
Miasto: kraków
Posty: 132
TROJAN jest na dystyngowanej drodze
Online: 6 dni 15 godz 29 min 24 s
Domyślnie

A u mnie w NAT przy 140 km/h z oryginalnego gniazda zapalniczki wyskakuje zielony krasnal z białą brodą i krzyczy allah akbar .......wtedy zatrzymuje się piję 0.5L łaciatego i jadę dalej
TROJAN jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 17:55   #5
Jaskola
 
Jaskola's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2010
Miasto: Warszawa
Posty: 386
Motocykl: Honda Wave 110i
Jaskola jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 1 tydzień 5 dni 6 godz 6 min 30 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał TROJAN Zobacz post
A u mnie w NAT przy 140 km/h z oryginalnego gniazda zapalniczki wyskakuje zielony krasnal z białą brodą i krzyczy allah akbar .......wtedy zatrzymuje się piję 0.5L łaciatego i jadę dalej


u mnie wyskakuje czerwony, nie orientujesz sie, na której stronie w instrukcji opisana jest procedura zmiany koloru krasnala? Na którymś forum o tym czytałem, ale zapomniałem zrobić zakładkę i teraz nie mogę znaleźć.
Jaskola jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 21:27   #6
krzysiek_m
HONDZIARZ
 
krzysiek_m's Avatar


Zarejestrowany: Apr 2012
Miasto: Gdynia
Posty: 364
Motocykl: RD04 / NAT
Przebieg: 50000km
krzysiek_m jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 dni 21 godz 7 min 15 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał czarekszo Zobacz post
Zastanawiałem się nad zakupem NAT a teraz się zastanawiam czy jest coś w tym motocyklu czego od razu po zakupie nie trzeba wymienić, poprawić, ulepszyć Pytam poważnie.
Sami japońce nie byli pewni nawet po czym to ma jeździć, więc założyli jakieś uniwersalne opony, dali wyłączalny ABS i kontrolę trakcji. Na szosie będzie ci wiać za bardzo, w terenie za mało .

Pamiętaj, że to jest najtańszy i najprostszy (i wydaje się najbardziej uniwersalny) motocykl w tej klasie .
krzysiek_m jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 09.05.2017, 23:37   #7
motomax
880220111
 
motomax's Avatar


Zarejestrowany: Feb 2011
Miasto: Malawa k/Rzeszowa
Posty: 1,049
Motocykl: XR 250R,XR 650R
motomax jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 16 godz 39 min 35 s
Domyślnie

Co w nowej AT trzeba zmieniać,nic nie trzeba może po za grzanymi manetkami,resztę co można dołożyć sam możesz sie przekonać jak kupisz...

Wszystko zależy gdzie i i w jaki sposób będziesz użytkował motocykl... nie ma idealnego przepisu jak widać po wariacjach chłopaków którzy już posiadają... każdy ulepsza poprawia tuninguje i szuka złotego środka który dla każdego będzie gdzie indziej...

Kupisz zobaczysz,przejechałem sie i zachorowałem.. a z racji zawodu jestem odporny na podnietkę... ale sie podnieciłem.. Honda wie co robi.. moim zdaniem zabili konkurencje na kilka lat budżetowym motocyklem za 50 kawałków... Tenere 1200 duży huk i nie wypał,GS krowa na kółkach do dalekiej turystyki szosowej dla bogatych miłośników TT ,wygodna bestia ale nie dla każdego portfela..Ktm jest ostry i dziki i nie każdy sobie z nim poradzi tu musi być kierownik..
CRF 1000 tani zaje moto... dla każdego... ma wady czyli wykonanie rdza na szprychach.... biadolenie.. za 80 można mieć GS-a czy Kata i szprychy z nierdzewki... 30 tyś różnicy...

ble ble ble nie zastanawiaj sie tylko kupuj
__________________
Honda XR-oholik Doświadczalny Warsztat Enduro ADV
https://www.facebook.com/Team-XR-Pol...4380265706363/
motomax jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 09:05.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.