![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Apr 2008
Miasto: Białystok/Jaświły/BielskP
Posty: 1,892
Motocykl: LC 4
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 14 godz 1 min 34 s
|
![]()
... głowice się planuje, ale raczej silników wielocylindrowych (duża powierzchnia jest bardziej podatna na zwichrowanie), ryzyko zwichrowania głowicy Afry jest nie wielkie, ale jeśli sa jakieś wżery, czy ślady po np. niewłaściwym demontażu na styku głowicy z cylindrem, to chyba nie szkodzi delikatnie wyrównać. Jeśli się za mocno splanuje, może wzrosnąć stopień sprężania, co może powodować spalanie stukowe, w skrajnych przypadkach zawór się spotka z tłokiem.
Ostatnio edytowane przez Cibor klv : 30.07.2013 o 22:22 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Very Old Member ;)
![]() Zarejestrowany: Jan 2004
Miasto: Kielce
Posty: 322
Motocykl: RD04
![]() Online: 5 dni 17 godz 21 min 27 s
|
![]()
Cibor, to o czym poszesz jest jasne (aczkolwiek wystepuja rowniez motocyklowe glowice wielocylindrowe).
Nie rozumiem tylko kwestii samej obrobki na frezarce zamiast na szlifierce.
__________________
Pawel RD04 '92 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Regeneracja Ohlinsa | Pawel_z_Jasla | Rama, zawieszenia, napęd | 3 | 06.09.2011 10:22 |
Regeneracja piasty klejem | Uriel | Rama, zawieszenia, napęd | 6 | 28.06.2010 16:39 |