![]() |
|
Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
trampkarz emeryt
![]() |
![]() Cytat:
Winna była pompa - otóż na stykach z larssona pompa zachowywała się jakby podawała za mało paliwa. Dowiedziałem się przypadkiem podmieniając pompę w celach testowych - na oryginalnych stykach było OK. Choć teraz podejrzewam że styki były OK, tylko ich montaż spaprany. Tak czy inaczej - szukałbym w paliwie, szczególnie zaczął od pompy, baku itp. Gaziory zostaw na później. Pozdrawiam zimny |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jul 2010
Miasto: Zbiczno
Posty: 190
Motocykl: RD04
![]() Online: 3 tygodni 2 dni 18 godz 14 min 57 s
|
![]() Cytat:
-Filtr powietrza czysty -Pompa nie była ruszana przeze mnie ani razu, udało mi się dopiero co ją wyciągnąć (RD04 - męka) - rozbiorę jak się trochę uspokoję po wyjmowaniu -Paliwo przez filtry paliwa po odkręceniu kranika leci bardzo ochoczo całym przekrojem Idę dłubać dalej... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
odciecie zaplonu | daniel_87 | Układ elektryczny i zapłonowy | 7 | 18.08.2008 21:55 |