Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Uklad paliwowy i wydechowy

Uklad paliwowy i wydechowy Montaż i demontaż baku, kraników , gaźników, , tłumiki , filtry powietrza i paliwa, linki, pompy paliwa elektryczne i podcisnieniowe, ustawienia gaźnika, poprowadzenie przewodów.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 15.07.2010, 10:10   #26
bukowski
Gość


Posty: n/a
Online: 0
Domyślnie

Cytat:
Napisał samul Zobacz post
pasuje jeden jedyny model, inne daja zbyt duze cisnienie albo sa zbyt wydajne
w tej chwili juz przynajmniej dwa.
natomiast z jakiegos powodu producent podaje te dwa parametry: spora odległość od dna baku i nachylenie pompki 45 stopni wlotem do gory. Nie wiem, jak ta pompka dziala, ale sprobuje sie dostosowac.

dzieki za krotki opis w sobote bede walczyl, zdam relacje. Pierdzikuni zostanie jako backup.

Cytat:
Napisał Karolos Zobacz post
To albo Holan robi sobie jaja, albo Podos to nie Afrykańczyk.
to nie tylko Podos. U mnie ta mikuni wyglada na nowke (nowiutkie trytytki, nieporysowana, czysta, nowe opaski) i nie dziala. Spotkany na autobahnie w Austrii Australijczyk tez marudzil na Mikuni, pokazujac zamontowana w Iranie pompke elektryczna.

Cytat:
Napisał Karolos Zobacz post
A tak na poważnie to czy jest jakieś wyjście z całej "pompowej" sytuacji?
Też się nad tym zastanawiałem: na początku chciałem wziąć nowy oryginał, ale 850 zl to przegiecie. Potem myslalem o rzezbie (uzywka + nowe styki + plytka R2D2) - ale nie znalazlem na szybko uzywki, a oryginalu u mnie nie ma. To zreszta tez loteria, bo kupujac uzywke nie wiesz, w jakim stanie jest reszta tej pompy.
Jak odkrylem faceta, to postanowilem pojsc w tę stronę. 165 zlotych za nowa pompke wygladajaca solidnie, na dodatek chodząca na elektronice a nie stykach, to uczciwy pieniądz. Skoro uzywaja tego do samolotow i produkuja w USA, skoro troche ludzi na tym jezdzi i nie znalazlem informacji o padzie, to jest to przynajmniej tak dobre rozwiazanie, jak oryginalna pompa hondy.
Srikuni wymienie membrane i zostawie na zapas w miejscu, gdzie jest zamontowana. A potencjalne problemy z Facetem są moim zdaniem do ogarnięcia: jak bedzie cieklo, wymienie zaworki iglicowe w gaznikach (grosze). Jesli nie pomoze, zmniejsze jej cisnienie reduktorkiem (teoretyzuje) lub/i zmniejsze wydatek stosujac zwezki na wejsciu i wyjsciu lub oporniczek na zasilaniu. Na początek jednak spróbuję zamontować zgodnie z zaleceniami producenta (miejsce fabryczne nie spelnia tych wymagan).

Ostatnio edytowane przez Dzieju : 18.07.2010 o 06:56
  Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Pompa podcisnieniowa Mikuni i... azure Uklad paliwowy i wydechowy 2 02.07.2013 22:18
Pompa Mikuni hero Wszystko dla Afryki 2 29.10.2008 21:43


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 04:42.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.