Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Główny dział > Wszystko dla Afryki

Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery...

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 23.02.2010, 07:58   #22
matjas
 
matjas's Avatar

Zapłaciłem składkę :) Dział PiD

Zarejestrowany: May 2008
Miasto: Brzezia Łąka
Posty: 14,737
Motocykl: nie mam AT jeszcze
matjas will become famous soon enough
Online: 4 miesiące 2 tygodni 19 godz 13 min 0
Domyślnie

oczywiście - daj mi proszę swojego maila na . poślę Ci PDF > oczywiście nie jest BEZPOŚREDNIO napisane ze nie jest 'distance related' bo sami w kolano strzelać sobie nie będą ALE jak poczytasz instrukcję i potem troubleshooting na stronie to wynika z tego dla mnie jasno jak to jest uszyte.
dozowanie jest sterowane w funkcji czasu i w takiej postaci podane jest na interface użytkownika - to już samo jest podstawą do tego co napisałem. resztę trzeba przecedzić.
ciekawostką jest również, że producent zastrzega, że urządzenie będzie działało INACZEJ na różnego rodzaju motocyklach. jeśli na czwórce inline będzie działało inaczej niż na singlu /BO TAK NAPISALI/ to ja tym bardziej dziękuję za takiego e-scottoilera. pośrednio powodem jest różny stopień wibracji generowany przez te jednostki napędowe.
bezpośrednio powodem jednak jest ogromny problem z interpretacją danych otrzymywanych z akcelerometru w warunkach takich w jakich przyszło mu pracować na motocyklu. dodatkowo sam ekcelerometr nie jest urządzeniem zdolnym do pracy w takich warunkach. wiem to dokładnie.
dochodzi w przypadku tego urządzenia jednak do takich paranoi, że dołączane jest akcesoryjne mocowanie, które może bardziej transferować wibracje do sterownika, żeby błąd odczytu był mniejszy.
nie twierdzę, że pomysł jest zły niemniej uważam, że trochę nie tak został podany w tym wykonaniu. można się tylko zastanawiać IMHO czy nie mówienie prawdy do końca jest kłamstwem czy też nie.
do podobnych wniosków doszli już chyba niektórzy klienci krytycznie spoglądający na rzeczywistość i można go już znaleźć bez łaski za równowartość ok 750PLN gdzie wprowadzony na rynek e-scottoiler był po 1200PLN i tak chyba dalej wisi w katalogu Louisa.

zadałem sobie jeszcze na śniadanie taki trud, żeby wkleić tu kawałek instrukcji. napisane jest jak byk, że przyspieszenie włącza i wyłącza dozowanie a interwał podawania ustalany jest w sekundach.
na otarcie łez mamy bardzo potrzebną rzecz jaką jest pokazywanie przyspieszenia w "G". Zakładam, że motocyklistki będą wniebowzięte .

matjas

p.s. nie - nie jestem chamem i szowinistą jakby się ktoś miał pogniewać.

scott screen.jpg
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa

Ostatnio edytowane przez matjas : 23.02.2010 o 09:31 Powód: wstawiłem obrazek
matjas jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
TomTom Rider..chyba stary soft? Fausto Zastosowanie praktyczne 1 29.07.2013 15:06
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( majo Uklad paliwowy i wydechowy 5 14.07.2008 12:12


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 02:29.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.