![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
|
![]() Cytat:
Droga (dystans zależy od predkosci) Im szybciej jedzisz tym dalej zajedziesz. Im dluzej jedziesz szybciej tym mniej sie zuzywa łańcuch a im mniej sie zuzywa łańcuch tym mniej oleju potrzebujesz. Wnosek - system w zależności od zwiekszana predkosci powinien zmniejszać dawkę z 2 kropli na minute do np 1,5. Jednak tego nie robi. Lej 2 krople cały czas. Czy ty nie proponujesz na odwrót? Im szybciej jedziesz tym wiecej oleju chcesz lac? Temperatura: Na stronie pisze jak byk: Consistent flow rate regardless of temperature. czy to oznacza coś innego niż? Constant flow rate regardless of temperature Dla mnie oba mówią: niezależnie od temperatury stały przepływ. Czyli wiedzą jak sie zachowuje ich olej (gestość) i nieważne czy jest 35 stopni czy 7 - bez twojego udziału elektronicznie regulują przepływ (dysza elektromagnetyczna) aby mimo upału - dalej lało sie 2 krople a nie np 7. co myslisz?
__________________
pozdrawiam, podos AT2003, RD07A ------------------ Moje dogmaty 0. O chorobach Afryki: (klik) 1. O Mikuni: Wywal to. 2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!! 3. O goretexie: Tylko GORE-TEX 4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów 5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu. 6. Lista im. podoska Załącznik 10655 7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem. 8. O KN: Wywal to. 9. O nowej Afripedii: (klik) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
![]() Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
|
![]() Cytat:
![]() Proponuję w pierwszym przybliżeniu przyjąć jazdę ze stałą prędkością (bez przyspieszania/hamowania). Rozważmy dwa przypadki. Jazdę wolną i szybką. Zakładam, że zużycie łańcuch zależy od liczby cykli zginania i prostowania ogniw oraz obciążenia w trakcie tego zginania/prostowania. Przy wolnej jeździe, obciążenie przenoszone przez łańcuch jest małe. Liczba cykli pracy w jednostce czasu jest niska. Przy szybkiej jeździe obciążenie łańcucha jest większe (większa moc dla przezwyciężenia oporów toczenia i aerodynamicznego). Łańcuch wykonuje więcej cykli pracy w jednostce czasu. Wyciągam wniosek, że im szybciej się jedzie, tym większe następuje zużycie łańcucha liczone na kilometr z powodu większej przenoszonej mocy. Drugi wniosek: im szybciej się jedzie następuje większe zużycie łańcucha na godzinę ze względu na większą liczbę cykli pracy oraz moc jak wyżej. A jakie są wymagania co do smarowania to inna sprawa ![]()
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
TomTom Rider..chyba stary soft? | Fausto | Zastosowanie praktyczne | 1 | 29.07.2013 15:06 |
Afra kopci na czarno jak stary parowóz:( | majo | Uklad paliwowy i wydechowy | 5 | 14.07.2008 12:12 |