![]() |
#13 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2013
Miasto: WKZ/LRY
Posty: 384
Motocykl: XL/XR350,KLE650,XJR1200.
Przebieg: 50+
Galeria: Zdjęcia
![]() Online: 3 tygodni 4 dni 17 godz 2 min 0
|
![]()
Gugla nie macie? XR 650L to stary dual jakich mało, wywodzący się z lat 80 z hard enduro XR600 ino z dodatkami (rozrusznik, światła itp) Doposażony w dodatki służy jako turystyk terenowy, adv jakiego byśmy chcieli jeno poniżej 50kz. http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...650lL%2093.htm
XR650R to jego następca (acz wersja L pozostała w produkcji do dziś w USA - notabene już 25lat w produkcji ![]() http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2000.htm Choć Włosi robili też wersję Dallara z rozrusznikiem http://www.motorcyclespecs.co.za/mod...r650r%2006.htm robiono też chyba wersję super moto, ale akurat zarobiony byłem to mi umknęło. Ogólnie jeszcze dodając: przedrostki XL(przed pojemnością) oznaczają soft dual, motor bardziej do spokojnego zwiedzania krzaków i dróg polnych, gdy wersje XR dla bardziej twardo-dupnych zapindalaczy przełajowych - większe skoki, moce, mniejsze masy i częstsze serwisy. Choć ostatnio Honda dostała amoku po sake bo softy XL nazywa wręcz crossami ! (CRF250L) .
__________________
klawo jak cholera |
![]() |
![]() |