Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Regularne czynności serwisowe

Regularne czynności serwisowe Wymiany: płynu hamulcowego, chłodniczego, oleju silnikowego i w zawieszeniu, filtrów, opon, zębatek i łańcuchów, świec. Regulacje: zaworów, gaźników, łańcuchów, łożysk główki ramy, świateł. Kontrola: opon, linek, akumulatora, łożysk, przygotowanie do sezonu i do zimy, smarowanie elementów.

Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Wygląd
Stary 03.01.2010, 11:48   #1
Wegrzyn
 
Wegrzyn's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Apr 2009
Miasto: Monschau / Radoszewice
Posty: 1,774
Motocykl: RD07
Przebieg: 44000
Wegrzyn jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 3 tygodni 2 dni 3 godz 14 min 4 s
Domyślnie

Oil drain plug ................................ 34 Nm (korek spustowy oleju)
Rocker arm adjusting screw ............. 23 Nm (nie wiem)
Spark plugs .................................. 14 Nm ( świece)
Steering head bearing adjuster nut ... 11 Nm (nie wiem)
Steering stem nut ......................... 128 Nm (nakrętka trzpienia kierownicy)
Top yoke fork clamp bolts ............... 27 Nm (nie wiem)
Shock absorber mounting bolts ......... 44 Nm (śruba mocująca amortyzator)
Front fork top bolt ......................... 23 Nm (górna śruba przedniego widelca)
Front fork clamp bolts (Top yoke) ..... 27 Nm (śruba zaciskowa przedniego widelca (jarzmo) ? )
Front fork clamp bolts (Bottom) ........ 33 Nm (dolna śruba zaciskowa przedniego widelca)
Swingarm pivot bolt nut ................. 106 Nm (nakrętka wahacza)
Brake disc bolts ............................ 42 Nm (śruby hamulca)
Brake hose banjo bolts ................... 34 Nm (chyba od dokręcania wężyka z płynem)
Front axel .................................... 64 Nm (przednie coś )
Front axel clamp nuts ..................... 12 Nm (nie wiem)
Rear axel nut ................................ 95 Nm (nie wiem)

Po mojemu wyszło tak, teraz niech to jeszcze ktoś przełoży na Polski i bedzie git
__________________


XRV750 RD07 / BMW R1200RT
Wegrzyn jest online   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 03.01.2010, 15:17   #2
bartol
...już nie taki świeży
 
bartol's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Pawłowice - okolice
Posty: 797
Motocykl: 1090R; 350EXC; 690R;
bartol jest na dystyngowanej drodze
Online: 2 miesiące 1 tydzień 6 dni 16 godz 9 min 45 s
Domyślnie

Z tego co wiem, po polskiemu to będzie jakoś tak:

Oil drain plug ................................ 34 Nm (korek spustowy oleju)
Rocker arm adjusting screw ............. 23 Nm (śrubka/kontra do regulacji zaworów)
Spark plugs .................................. 14 Nm (świece)
Steering head bearing adjuster nut ... 11 Nm (nakrętka dociskowa łożyska gówki ramy - taka koronkowa)
Steering stem nut ......................... 128 Nm (nakrętka trzpienia/sztycy kierownicy)
Top yoke fork clamp bolts ............... 27 Nm (śruby zaciskowe przedniego amortyzatora - górna półka)
Shock absorber mounting bolts ......... 44 Nm (górna śruba mocująca tylny amortyzator)
Front fork top bolt ......................... 23 Nm (górna śruba przednich amortyzatorów)
Front fork clamp bolts (Top yoke) ..... 27 Nm (chyba to samo co 3 linijki wyżej)
Front fork clamp bolts (Bottom) ........ 33 Nm (śruby zaciskowe przedniego amortyzatora - dolna półka)
Swingarm pivot bolt nut ................. 106 Nm (nakrętka wahacza)
Brake disc bolts ............................ 42 Nm (śruby tarczy hamulcowej)
Brake hose banjo bolts ................... 34 Nm (śruba przewodu hamulcowego (przelotowa))
Front axel .................................... 64 Nm (przednia ośka)
Front axel clamp nuts ..................... 12 Nm (nakrętki (4szt.) blokady przedniej ośki)
Rear axel nut ................................ 95 Nm (nakrętka tylnej ośki)

Ostatnio edytowane przez bartol : 03.01.2010 o 15:34
bartol jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2010, 10:14   #3
podos
 
podos's Avatar


Zarejestrowany: Jan 2005
Miasto: Kraków
Posty: 3,988
Motocykl: RD07a
Galeria: Zdjęcia
podos jest na dystyngowanej drodze
Online: 3 tygodni 6 dni 14 godz 28 min 34 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał sambor1965 Zobacz post
E, ale teraz przynajmniej wiesz ze dwa razy slabiej niz przednia oskę...
Do tej srubki nie da sie niestety dojść kluczem dynamometrycznym - chyba ze sie ma lklucz na wymienne głowice na płaski.
__________________
pozdrawiam, podos
AT2003, RD07A
------------------
Moje dogmaty
0. O chorobach Afryki: (klik)
1. O Mikuni: Wywal to.
2. O zębatce: Wypustem na zewnątrz!!!
3. O goretexie: Tylko GORE-TEX
4. O podróżach: Jak solo to bez kufrów
5. O łańcuszkach rozrządu: nie zabieram głosu.
6. Lista im. podoska Załącznik 10655
7. O BMW: nie miałem, nie znam się, nie interesuję się, zarobiony jestem.
8. O KN: Wywal to.
9. O nowej Afripedii: (klik)
podos jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Stary 04.01.2010, 10:19   #4
Misza
22.10.2006, DTN :)
 
Misza's Avatar


Zarejestrowany: Mar 2008
Miasto: Kąty Wrocławskie
Posty: 3,765
Motocykl: RD07
Przebieg: IIszlif
Galeria: Zdjęcia
Misza jest na dystyngowanej drodze
Online: 7 miesiące 3 tygodni 2 dni 15 godz 53 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał podos Zobacz post
Do tej srubki nie da sie niestety dojść kluczem dynamometrycznym - chyba ze sie ma lklucz na wymienne głowice na płaski.

Da się...
__________________
Real adventure starts where road ends...

-AT RD07 Big Bore 'Troll Bagnisty, ziejący ogniem z regulatora Diabeł Pustynny'


http://www.youtube.com/user/Miszapoland
Misza jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
Odpowiedz


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
czy były różne wymiary tłoków? Vooytas Silnik, sprzęgło, skrzynia 9 06.03.2009 22:18


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 11:52.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.