Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Wszystko co chciałbyś wiedzieć o motocyklach innych niż AT > Inne - dyskusja ogólna

Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 18.11.2025, 11:52   #33
WojtasA
 
WojtasA's Avatar

Zapłaciłem składkę :)

Zarejestrowany: Oct 2020
Miasto: Piaseczno
Posty: 1,566
Motocykl: Brak
WojtasA jest na dystyngowanej drodze
Online: 1 miesiąc 3 tygodni 4 dni 6 godz 50 min 14 s
Domyślnie

Zgadzam się z wieloma Waszymi argumentami - sam jeżdżę RTkiem a nie NTkiem, ale nie z powodu brandu co do którego, ze względu na auta, mam dystans. Również nie z powodu obsługi serwisowej, bo natychmiast po zakończeniu gwarancji zaczynam jeździć do Motomirka. Co do leasingu, to święta prawda - ja co prawda moto mam własne, ale wiem jak to działa z autami służbowymi.

Natomiast Cieszę się też, że jest wybór i można wziąć tańszy motorek z którego będzie i tak mega dużo frajdy. Co nie zmienia mojej opinii co do bardzo wysokich marż europejskich producentów.

Cytat:
Napisał mdxmd Zobacz post
android auto itp... to bezsensowne wydawanie kasy na licencję wystarczy zrobić wyłącznie klonowanie ekranu telefonu, android auto ma tą wadę że aplikacja musi go obsługiwać i zostać przygotowana specjalnie do tego systemu a co za tym idzie zapewne też kasa... dodatkowo nigdy nie ma pełnej funkcjonalności aplikacji w rzucie na ekran auta czy motocykla.... strata kasy

telefon nie może być łączony kablem w 2026 roku !!! honda sorry ... może to być opcja ale tylko jako dodatek.

moc silnika jaki ma R1300 w 90% przypadków nie jest do niczego potrzebna, 100-110km w zupełności wystarczy w motocyklu turystycznym czy nawet enduro to co daje rzekomo BMW nie ma żadnego zastosowania poza wyłącznie marketingiem, tak realnie gdzie w podróży można te osiągi wykorzystać ? bo ja naprawdę nie wiem ... w Austrii a może Szwajcarii albo we Włoszech no niby tylko Niemcy w tak pięknych okolicznościach przyrody jak autostrada.

Honda pod względem mechanicznym kompletnie rozjeżdża BMW które nawet w 2026r. nie potrafi zrobić dobrej skrzyni biegów to są nadal lepsze lub gorsze ursusy, serwis i miła panienka + laweta to nie jest dobry obraz marki raczej wolę bez tego i motocykl, który będzie jeździł po drogach a nie serwisach.

Motocykl turystyczny za 80-100 tys. złotych MUSI MIEĆ KARDAN !!!! żaden statystyczny krawat czy garnitur (bez urazy) nie będzie się babrał w smarowanie łańcucha czy jakąś olejarkę sorry po prostu nie... to jest wiocha po całości.

Motocykle BMW pomimo swojej awaryjności mają świetną ergonomię są mega wygodne, nie kukają pod obciążeniem i mają b.dobry serwis i dostęp do części oraz akcesoriów a to, że są kosztowne w utrzymaniu to nie jest problem pierwszego właściciela.

1) To fajnie, że nie jestem garniturem

2) A ergonomię i dostęp do części faktycznie BMW mają super

3) Mam dokładnie odwrotne zdanie co do android auto / car play. Uwielbiałem to rozwiązanie w CRF1100, trzymając tel w bocznej torbie na gmolu. A w RT nie montuję telefonu czy dodatkowego urządzenia bo nienawidzę mieć motka obwieszonego jak choinka - auta zresztą też. Używam fabrycznej navi BMW która daje radę na tym dużym wyświetlaczu, ale wolałbym Mapy CZ czy Google.
WojtasA jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Rhinowalk - chińskie sakwy Stolek Szpej turystyczny - Produkty i Porady 16 01.02.2023 15:18
Czy twoja księżniczka nie umie stać na miękkim podłożu? -produkcja poszerzenia podnóżki bocznej. Kuba Wszystko dla Afryki 41 27.04.2010 20:10


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 21:25.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.