|
|
|
|
#1 |
![]() |
We czwartek odebrałem swoją sztukę i zaczynam doposażać, jako że jestem wygodny rozważam żeby zrobić u Włochów w BartFactory koła bezdętkowe, miałem takie w crf1000 i mam teraz w Trampku, wiem że wtedy bardzo mocno zawęża się wybór opon do crf300 w wersji TL, znalazłem coś takiego
https://allegro.pl/oferta/heidenau-9...5r-17681763969 Nie mam dużych wymagań, zwykłe szwędanie się bez topienia moto w błocie. Co sądzicie o bezdętkówkach w crf300? Jak często łapie się kapcia na szutrówkach, polnych drogach i leśnych ścieżkach? Może demonizuję dętki ale, brak centralki, wożenie łyżek, dętek, demontaż koła itd, nigdy tego nie robiłem a w TL kołek i dalej jazda.
__________________
Było minęło: Malaguti Phantom '07, Yamaha XJ6N '09, CRF 1000 DCT '18 Jest: XL750 Transalp '25, CRF300 Rally '25 |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
Brak centralki do zdjęcia koła przy tak lekkim sprzęcie nie jest żadnym problemem - albo podpierasz na pieńku, kołku, itp., albo ostatecznie kładziesz na boku. Dla mnie większym wyzwaniem byłoby zdjęcie i założenie opony łyżkami (choć kiedyś we trzech to przednią załatwiliśmy praktycznie rękami). Na pewno trzeba by to przetestować w domu. Są tacy, co zmieniają opony łyżkami i mówią, że to nie jest filozofia. |
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Bagaż - Torby - mocowanie CRF300 (L/P) | dzinks | Dział ogólny | 17 | 12.05.2024 21:50 |
| O oleju silnikowym i filtrach CRF300/250 | muszel72 | Warsztat | 65 | 13.04.2024 14:44 |