|
|
|||||||
| Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
#14 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2015
Miasto: Sieraków
Posty: 59
Motocykl: CRF1100
Przebieg: rosnący
Online: 2 tygodni 4 dni 18 godz 9 min 34 s
|
Kanapę mam przerobioną u "Gnapa" i nie chcę z niej rezygnować, poza tym obniżenie kanapy spowoduje mocniejsze zgięcie nóg w kolanach, co przełoży się na komfort jazdy, więc myślałem o zaiweszeniu. Ale mam dylemat, bo też nie wiem czy kosa w przypadku obniżenia nie będzie musiała być krótsza. Może ktoś temat przerabiał i podpowie, przede wszystkim, jak moto zachowuje się na obniżonym i pewnie utwardzonym zawieszeniu - dodam, że jeżdże w 99 % na asfalcie. Czy temat wogóle odpuścić i cieszyć się oryginałem.
__________________
W życiu piękne są tylko chwile !
|
|
|
|
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Poszukiwana sprężyna do rd04. Seryjna. z tylnego amora | rambo | Wszystko dla Afryki | 4 | 21.09.2011 14:39 |