|
|
|
|
#1 |
![]() |
Ciekawe dlaczego wagi nie podają... mam swoje podejrzenia ale mogę się mylić... za to wizualnie jest lux silnik taki sam jak w eliminatorze 500 tam robi 45 kunia.
__________________
Z początku porwał mię śmiech pusty, a potem litość i trwoga. |
|
|
|
|
|
#2 | |
![]() |
Cytat:
prosta drynda miejmy nadzieje ze bedzie tania i trwala ale to mocno archaiczna konstrukcja.https://www.cyclenews.com/2025/10/ar...cs-and-prices/
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : 25.10.2025 o 17:40 |
|
|
|
|
|
|
#3 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,635
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 3 dni 15 godz 11 min 9 s
|
zobacz ten przedni łącznik pomiędzy lewą i prawą ramą z pięknie wystającym jednym kolektorem. Ciekawe rozwiązanie. Tylne koło 17", przednie zawieszenie nie jest regulowane, tylne tylko napięcie wstępne sprężyny (założę się, że poprzez nakrętki) no i te kochane dętki
|
|
|
|
|
|
#4 | |
|
Administrator
![]() |
Cytat:
Nie każdy potrzebuje dziesiątek trybów jazdy by stać się "zawodnikiem" od przyciskania by zastąpić umiejętności. Lubię minimalizm i prostotę a nie np cegły na kierownicy z przełącznikami. Dobrze że jeszcze ktoś pomyślał po staremu.
__________________
AT03 |
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Łowcy z Łopola
![]() |
Nie ma co liczyć na 120 kg... Wszystkie te motocykle są projektowane pod kątem sprzedaży np. pod kat. A2 - gdzie znaczenie ma nie tylko moc, ale też stosunek masy do mocy.
Jakby to projektowali Polacy, to mielibyśmy odkręcaną blaszkę, jak swego czasu w inpoście...
|
|
|
|
![]() |
|
|
Podobne wątki
|
||||
| Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
| Kawasaki KLR 650 | zbychu 750 | Inne - dyskusja ogólna | 18 | 15.12.2013 20:41 |
| Gaźniki z Kawasaki KZ 400 | janeksok | Inne - dyskusja ogólna | 6 | 09.02.2012 20:16 |