![]() |
|
Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Konrad1f w ten sposób zyskałeś ledwie 2mm powierzchni roboczej wałka, ale dobre i to zawsze to 2 mm dodatkowo.
Myślę że lepiej pobawić się i dołożyć od wewnątrz jest więcej do zyskania albo i z obu stron.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Wałek zdawczy - jak wyeliminować luz?? | tomozdyn | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 28 | 12.07.2017 07:46 |
Czy warto zmieniać wałek zdawczy | Vooytas | Silnik, sprzęgło, skrzynia | 62 | 08.06.2010 23:34 |