![]() |
|
Wszystko dla Afryki Wszystkie nieoryginalne rozwiązania, które można zapakować do Twojego motocykla. Gmole, stelaże, kufry, sakwy, bagażniki, uchwyty, kanapy, modyfikacje zawieszeń, kierownic, gniazdka, GPSy, dynojety, bagstery i inne scottoilery... |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() Zarejestrowany: Oct 2011
Miasto: Kiełczygłów
Posty: 2,019
Motocykl: RD07a
Przebieg: 00000
![]() Online: 4 miesiące 1 tydzień 13 godz 30 min 29 s
|
![]()
Przeważnie wymiana regulatora załatwia sprawę. Nie musi być to regulator dedykowany do tego motocykla. Pasuje wiele innych (przeróbka wtyczek wtedy, czy lutowanie). Ja mam od cbr-y 954. Pasuje też od 1100xx i wielu innych. Generalnie wszystkie bolączki masz opisane tutaj na forum.
Ps. Dobrze jest przed wymianą pomierzyć napięcie miedzyfiazowe prądnicy. To te trzy żółte kable co wychodzą z silnika. Masz je zlutowane i zaizolowanie tą pasiastą izolacją. |
![]() |
![]() |