![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jan 2023
Miasto: Warszawa
Posty: 21
Motocykl: RD07
![]() Online: 23 godz 2 min 7 s
|
![]()
Więc tak:
-wyłączone światła i kierunkowskaz wolne obroty 14,3 - 14,4V -wyłączone światła, włączony kierunkowskaz, wolne obroty 13,9 - 14,3V (ładowanie skacze) -wyłączone światła, włączony kierunkowskaz obroty 3tys. 14,0 - 14,1V (ładowanie stabilne) podświetlenie nie miga. Na włączonych światłach ta sama historia ale o mniejszych wartościach |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Dodatkowe oświetlenie LED | ZYGZAKGARAGE | Gadżety / wyposażenie | 14 | 15.11.2019 21:49 |
przygasajace swiatla oraz podswietlenie zegarow | dexterek | Układ elektryczny i zapłonowy | 11 | 26.08.2014 17:46 |