![]() |
#1091 |
![]() |
![]()
Arti w wasserbokserze masz wydechy POD głowicami. Tak rozpoznasz na pierwszy rzut oka
![]()
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#1092 |
![]() |
![]()
wiem, ze okaz idealny, ale w gablote nie wstawie
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1093 | |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Halinów
Posty: 973
Motocykl: BMW R 100 S, R 1200 GSA
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 18 godz 27 min 32 s
|
![]() Cytat:
![]() ![]() ![]() Muszel72 tylko na tego się nie zgrzej: https://www.olx.pl/d/oferta/bmw-gs-1...&sliderIndex=4 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1094 |
![]() |
![]()
Navaja - zimą ceny startowały od okolic 8kE. Jak bardzo się chce to można położyć i 12
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#1095 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2010
Miasto: Halinów
Posty: 973
Motocykl: BMW R 100 S, R 1200 GSA
![]() Online: 1 miesiąc 3 tygodni 5 dni 18 godz 27 min 32 s
|
![]()
Wujek, nie opowiadaj andronów.
Jesteś kanalia. ![]() Spytaj Zimnego ile położył za motocykl. A to jest zadbany ale zwykły GS na odlewkach czyli taki podstawowy. Może jakieś roczniki 2006 widziałeś za tę kasę ale to musiały być białe kruki z takim przebiegiem. Muszel72 pisał, że szuka olejaka DOHC w wersji ADV z nalotem do 40 tys. To jest pieniądz nie mniejszy niż 10 kilo Euro i trzeba się naprawdę naszukać. Mówimy o ładnym, zadbanym egzemplarzu a nie strychninie polepionej na gumę do żucia. Przypomnij sobie ile zapłaciłeś za Twojego 1100 GS. I nie mówie tutaj o tym projekcie, co go przywiozleś w skrzynkach po jabłkach. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1096 | |
blink
![]() Zarejestrowany: Aug 2008
Miasto: Dobrzyniewo
Posty: 1,545
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 5 miesiące 4 tygodni 2 godz 17 min 56 s
|
![]() Cytat:
![]()
__________________
Jedynka do dołu! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1097 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2018
Miasto: Górny Śląsk
Posty: 69
Motocykl: RD03
![]() Online: 1 tydzień 1 dzień 8 godz 40 min 35 s
|
![]()
Rumpel
Przebieg jeśli jest oryginalny to jest drugorzędny. Silniki są naprawdę odporne i przebiegi grubo ponad 100 kkm nie robią na nich wrażenia. Kwestie są inne, w 1150 przegub zawieszenia paralever, jest na drogich łożyska ślizgowych w 1200 są to już zwykle łozyska maszynowe. Kolejna sprawa to ABS, w zależności od wyposażenia moze to być iABS, aby działał musi być odpowiednio serwisowany (zarowno 1150 jak i 1200), były egzemplarze bez ABS (fabrycznie). Sterowanie sprzegla - w obydwu hydrauliczne, z tym że w 1150 to płyn hamulcowy, który jak wiadomo jest agresywny i potrafi narobić bałaganu. W 1200 jest to olej hydrauliczny mineralny. Generalnie wszystko zależy czy były przynajmniej w minimalnym stopniu prawidłowo serwisowane, jesli tak to każdy będzie śmigać. Dla mnie subiektywnie - cała seria R1150 to nieprzemyślane rozwinięcie serii R1100. Jeśli mialbym wybierać to szukałbym albo R1100 (jest tego jeszcze sporo w dobrym stanie) lub 1200. Jednak zadbany 1150 absolutnie nie wyklucza zakupu ![]() Generlanie problem z tymi motocyklami to zaniedbania serwisowe, bo jak ktoś słyszał, że za wymianę plynu w ABS miał dać ponad 1000 pln to nie wymieniał.... Jak wiesz jak - to z 2 godziny roboty i litr płynu. Tak jest ze wszytskim zresztą ![]() Jak masz ochotę to zadzwoń, mogę trochę pomóc i wyjaśnić. 790 222 5sześćsześć PS wszystkie mają z przodu telelever a z tyłu paralever Pozdro Maciek |
![]() |
![]() |
![]() |
#1098 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Kraków
Posty: 235
Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200LC Adv Bmw 1200 RT
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 2 godz 53 min 55 s
|
![]()
W 1150 fabrycznie sa lozyska igielkowe FAG-NA.10-6465A a nie slizgowe
Od jakiegos czasu sa dostepne poza Aso,chodz cena wszedzie z butow wyrywa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1099 |
![]() Zarejestrowany: May 2010
Miasto: P-ń
Posty: 563
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 2 tygodni 4 dni 7 godz 45 min 0
|
![]()
koszty serwisowania 1150 są niższe niż się spodziewałem, pod warunkiem, że robi się to poza ASO gdzie roboczogodzina kosztuje prawie 400pln! Tak jak Szpicerlok mówi, dbać i jeździć. ABS i serwo hamulcowe działa rewelacyjnie, telelever ma swoje zalety ale i wady, ale jest to zdecydowanie najwygodniejszy motocykl na jakim latałem (nawet w porównaniu do GTLa), dał mi możliwość zwiedzenia Rumunii asfaltami, szutrami i zmytymi przez ulewy drogami z których zawracały 4x4, a na koniec wróciłem do domu 1500km "na strzała" i mogłem chodzić następnego dnia.
https://drive.google.com/file/d/1IqP...usp=drive_link |
![]() |
![]() |
![]() |
#1100 |
![]() |
![]()
Te łożyska pivotow w 1100 zastąpiłem już trzykrotnie tworzywem z MOS2 i no problem.
Kończąc napierdalanke w temacie cen wymuskanych Gs - oglądałem tylko 1200 adv 2008-2009 do 50kkm nalotu. Zima były ładne sztuki w okolicy 8kE z kuframi
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |