![]() |
#1061 |
![]() |
![]()
określ 'do niczego' bo ja tego tak nie widzę. może źle patrzę.
a jednoosobowe są również T7 oraz z racji zawieszenia zrobionego z gówna - NAT chyba, że chcesz porównać do R12 swoją Huskę ![]() ![]() ![]() R12 - ma dobry niezawodny silnik, wał, spore skoki zawieszeń, nie jest przesadnie cieżkie, proste jak cep /choć oczywiście awaria immo to śmierć wycieczki, na przykład/, świetne heble, mało pali no i wygląda pięknie. Dla mnie. Wkrótce pojawią się stelaże pod kufry i pewnie jakieś akcesoryjne owiewki. Zdecydowanie jest to bardzo dobra alternatywa dla cieczowego R1300 oraz po raz kolejny mega mądry ruch ze strony BMW stawiając 'mostek' między innymi markami a nowym 1300GS. gdybym wiedział co będzie z pracą w perspektywie kolejnych 2-3 lat bez wahania zamówiłbym to nawet bez jazdy próbnej.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#1062 | |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() Cytat:
![]() ![]() Bardzo mi się podoba to moto ale jakbym miał wydać 90 koła to znalazł bym chyba lepszą lokatę niż ten ulep zrobiony raczej mocno marketingowo ze zdychającego na rynku pieca okraszonego nutą nostalgii, choć za styl daję maxa. Dyskusji o niezawodności współczesnych BMW to ja się nie podejmuję. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1063 |
![]() |
![]()
orka nie orka - czasami trzeba.
ogarnie to moje offroadowe potrzeby na /sarkazm/ powiększającym się z dnia na dzień offroadowym polu Europy z nawiązką. a co do przejazdu bez owiewki to jak napisałem - będą jakieś szybexy na pewno. 1200, tempomat, 6 biegów - zapinam ostatni bieg i jadę 110 nawet się nie pocąc. od stacji do stacji. Niestety nie widzę trzymania takiego przelotu singlem. t7 dychawiczny silnik, dętkowe koła, siedzi się jak na kozie. moto tanio zrobione i to widać.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
![]() |
![]() |
![]() |
#1064 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1065 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Kraków
Posty: 234
Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200LC Adv Bmw 1200 RT
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 2 godz 7 min 51 s
|
![]()
Jesli nie musimy rozwijac autostradowych predkosci ta z tą dychawicznoscia silnika w t7 moim zdaniem mocna przesada.
Bardzo podobny w charakterystyce do 1200 dohc. Wodniak 1200 niby odpycha sie w porownaniu do nich okrutnie ale biegami namajtac sie trzeba i najlepiej sie czuje powyzej 4000 obr |
![]() |
![]() |
![]() |
#1066 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Nie no 1200 BMW a te 700 od Yamahy to jest przepaść. Podzielam zdanie Matjasa w tej kwestii.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1067 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Kraków
Posty: 234
Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200LC Adv Bmw 1200 RT
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 2 godz 7 min 51 s
|
![]()
Prawie codziennie do roboty dojezdzam raz jednym raz drugim i jakos mi sie nie wydaje.
Chodz z drugiej strony dwa razy tenerka bylem na wakacjach i trzeci raz gdzies dalej nia raczej nie pojade,ale napewno nie ze wzgledu na silnik ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1068 |
![]() |
![]()
Ehh, kiedy to było jak się nową ATAS kupowało za 59 kpln. Jak ją brałem z salonu w maju 2018r to powiedziałem, że będę ją trzymał 10 lat. Dziś jadąc zdałem sobie sprawę, że 8 z nią mam za sobą
![]() Szukam 1200 GSA olejaka z 13r z przebiegiem do 40 kkm i wtedy skracam pobyt ATASa w garażu. No chyba, że plecak powie basta i wtedy pełen wigoru i zadowolenia takie cóś jak powyżej ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1069 |
![]() Zarejestrowany: Jul 2018
Miasto: Kraków
Posty: 234
Motocykl: Yamaha ttr600 Bmw gs1150 Tenere 700 Bmw Gs1200LC Adv Bmw 1200 RT
![]() Online: 2 miesiące 4 tygodni 2 godz 7 min 51 s
|
![]()
2013r adv 11 dni tylko mialem ale najmilej wspominam
|
![]() |
![]() |