![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#41 |
![]() Zarejestrowany: Mar 2020
Posty: 70
Motocykl: nie mam AT jeszcze
![]() Online: 1 tydzień 3 dni 14 godz 34 min 2 s
|
![]()
A propos odwracania w kwestii wydłużenia "life cycle" to słyszałem o odwracaniu ale gaci na wyjeździe motocyklowym zamiast ich zmiany czy uprania. Wpierw odwracamy tył na przód, a potem na lewą stronę. Tylko pamiętać gdzie przód a gdzie tył (żółte z przodu, brązowe z tyłu). Ale żeby zębatki odwracać?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
![]() |
![]() Cytat:
Gdybym miał znowu motka pędzonego łańcuchem olejarkę zakładałbym od razu. IMG_3500.jpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 568
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 6 godz 58 min 49 s
|
![]()
Na jeden łańcuch i tylna idą dwie przednie zębatki ja obracam łańcuch co smarowanie ( smar grafitowy szelesciuch). Ale i tak wytrzymuje max 3.6 tys km.p
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
![]() |
![]()
We wszystkich moich moto konserwacja tylko olejowa. Łańcuchy 40-45 kkm. Tryby zdawcze w 1/2 przebiegu wymieniane. I tak to się kręci.
P.S. Obracanie łańcucha - bzdura - zdawczego, tylko awaryjnie i nie wiem, czego brakuje, żeby doprowadzić tryb do takiego stanu. Jedyne, co przychodzi mi do głowy, to kompletny brak praktyki. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 568
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 6 godz 58 min 49 s
|
![]()
Kol Jarczoq nie taka bzdura po przebiegach o których mówisz to Masz łańcuch z uszczelnieniem i na pewno nie sam off no i motor co ma min 2 cylindry a ten o którym ja mówię to bezoringowiec upalany tylko w offie po 1000 km płytki z jednej strony są już płaskie (ślizgi) a spinka po 1500 km ma już wgłębienia ( jeden cylinder 600 mocno szarpie łańcuchem) a grafit do środka dłużej wytrzymuje niż oliwa. A takie zębatki to też miałem jak stać było tylko na motor japoński do którego w połowie lat 90 nie było tak dostępnych części jak dziś
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
![]() |
![]()
Nieuszczelnionych łańcuchów nie biorę pod uwagę. Nie mam w tym praktyki. Od pierwszego japońca (rok 80-ty) nie używałem innych. Łańcuchy nieuszczelnione (głównie CZ) używa się tylko w sporcie, a to co innego.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 568
Motocykl: XR 600
![]() Online: 2 tygodni 5 dni 6 godz 58 min 49 s
|
![]()
A jeszcze na temat zdawczej popełniłem Ironman za sto stów i niestety w offie wytrzymała tylko o 200 km więcej niż JT lub sunstar 3 razy tańsze . Może na ancwalcie wytrzyma jeden łańcuch dobrze że nie popełniłem tylnej prawie 3 razy droższej od zwykłych
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zębatka zdawcza | oldi | Rama, zawieszenia, napęd | 91 | 20.09.2020 15:29 |
Tripmaster do mnie mówi!!! | Piotr B | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 7 | 30.10.2013 16:34 |
zębatka zdawcza | konrad1f | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 09.06.2009 23:21 |