![]() |
|
Rama, zawieszenia, napęd Montaż i demontaż łańcucha, zębatek, zawieszenia przedniego i tylniego, centralki i bocznej podstawki, wahacza z ułożyskowaniem. Numery ram, kierownice, rodzaje łancuchów, podnóżki, półki. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#31 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,598
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 16 godz 19 min 18 s
|
![]() Cytat:
Olej + olejarka to najzdrowsze rozwiązanie dla napędu, przebiegu rzędu 40.000+ bez problemu (fabryczne zębatki) piach szybko odpada, niewielkie ciśnienie a można umyć cały napęd ciepłą wodą. Spray tylko lepi piasek i wszystkie inne muchy i komary a przy wymianie trzeb mechanicznie usuwać, tworzy się pasta ścierna zamiast smarować. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
![]() |
![]() Cytat:
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
![]() |
![]()
20221118_094827.jpg
Pierwsze zdjęcie to JT, drugie to zębatka ori.
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 510
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 19 min 23 s
|
![]()
No to jak widać JT nie leci w ....h.... zadbali o twardość na takim samym poziomie co ori
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Producenci utwardzają zęby indukcyjnie lub metodą ogniową. Nie widać dokładnie na którym punkcie zębatki ten pomiar miał miejsce, jak na zębach to OK.
Zębatki JT zjadało mi szybciej niż Sunstara lub ori. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2021
Miasto: Chrząszczyrzewoszyce powiat Łękołody
Posty: 510
Motocykl: CRF1100
Przebieg: 77000
![]() Online: 1 tydzień 6 dni 17 godz 19 min 23 s
|
![]()
Tak w ogóle zębatka zdawcza w NAT1100 wydaje się być odwracalna.
Czy ktoś próbował jeździć z odwróconą zębatką ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
![]() |
![]()
Mierzone wewnątrz, przy wieloklinie.
__________________
Bądź takim rodzajem człowieka, że gdy twoja stopa dotyka rano podłogi, diabeł w piekle mówi "Ooo kurwa, wstał..." |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2020
Miasto: Qrnik
Posty: 22
Motocykl: ATAS 1100 2019
![]() Online: 1 dzień 6 godz 46 min 39 s
|
![]() U mnie po 30tyś fabryczna zębatka zdawcza wygląda tak, łańcuch w zielonym polu, nie odciągnę go od tylnej zębatki na więcej niż 1mm. Scottoiler od początku, jazda 95% po czarnym, raczej turystycznie. Myślę, że jeszcze przynajmniej 5 tyś ten napęd wytrzyma. https://zapodaj.net/plik-2fCnlIoSkI |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
![]() |
![]() Cytat:
![]() jako opcja przejściowa pomaga wydłużyć zywot napędu zakup nowej zdawczej powiedzmy po 15-20kkm w zależności od tego jak się jeździ i dba o napęd - zanim się widocznie zużyje jak w powyższym poście - niesymetryczne zęby.
__________________
'Przestań naprawiać kiedy zaczynasz psuć' - Ojciec matjasa |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
I CAN'T KEEP CALM I'M FROM POLAND KU_WA Słońce do 04.09.24
![]() |
![]()
Łańcuch też warto odwrócić co jakiś czas
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
zębatka zdawcza | oldi | Rama, zawieszenia, napęd | 91 | 20.09.2020 15:29 |
Tripmaster do mnie mówi!!! | Piotr B | Owiewki, osłony, szyby, kanapy, zegary i linki | 7 | 30.10.2013 16:34 |
zębatka zdawcza | konrad1f | Rama, zawieszenia, napęd | 13 | 09.06.2009 23:21 |