![]() |
|
Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
Administrator
![]() |
![]()
Ciekawe czy dało by się przekonstruować by nie trzeba było nic ciąć.
Mam uraz do niszczenia stanu fabrycznego.
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() |
![]() Cytat:
Wyjściem by było wykonanie jakiegoś zamiennika tej kratki. ale inna sprawa, że lepiej mieć naciętą kratkę niż potrzaskane plastiki.
__________________
"Bywa tu, bywa tam. Bywa też gdzie indziej." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
![]() |
![]() Cytat:
Można np. wyprowadzić z tego miejsca jakiś spłaszczony element (płaskownik) żeby nie uszkodzić kratki i do niego podłączyć (przyspawać) dolne ramię gmola. Ale taki element, to osłabienie całego systemu mocowania. W czasie gleby, główna siła działa na dolne ramię gmola, dlatego uznałem, że w tym miejscu nie ma miejsca na kompromisy. Można dolne ramiona gmoli przesunąć bardziej do dołu, ale wolnej przestrzeni jest tak mało, że i tak trzeba coś ciąć, osłonę silnika albo kratkę. Lepiej kratkę ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Administrator
![]() |
![]()
Wiadomo że czasem kompromis bywa trudny. Popatrzę z bliska na zamontowane .
__________________
AT03 |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Re: Gmole Ostrego Africa Twin RD07 | Pabin | Gadżety / wyposażenie | 14 | 17.10.2019 21:53 |