|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() Zarejestrowany: Dec 2018
Miasto: Opolskie
Posty: 641
Motocykl: XR 600
Online: 3 tygodni 11 godz 46 min 51 s
|
A mnie nauczyło żeby zawsze kranik zamykac- nastąpiła kompilacja zdarzeń i paliwo z podcieniowego kranika w GPZ wlało się do silnika i oliwa do wymiany w xr kupę lat później to samo tylko sprzęgło się spaliło po 20 kim. Tak że jak wyjeżdżam z domu na dłużej to zamykam wodę tak w Moto kranik zawsze
__________________
Na YouTube przygody HONoDY https://youtube.com/channel/UCrDx6paxecbzeSUSJR7iE6Q |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() Zarejestrowany: Feb 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 639
Motocykl: CRF1000
Online: 1 miesiąc 2 tygodni 6 dni 23 godz 5 min 39 s
|
Dobrze jak jest taka pozycja - zamknięty...
W SR jest absurdalnie drogi podciśnieniowy kranik. Z pozycjami: otwarty, rezerwa, wolny spływ. Zamkniętego "trwale" - brak, i to jest ogromna wada, kolejna po cenie. |
|
|
|