![]() |
|
Układ elektryczny i zapłonowy Montaż, demontaż oraz kontrola elementów jak: alternator, akumulator, regulator napięcia, CDI, okablowanie, światła, bezpieczniki, przełączniki, światła stopu, czujnik nóżki bocznej, wiatraki, klaksony, tripmastery, kontrolki, rozruszniki i kierunkowskazy. |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
![]() |
#15 |
Administrator
![]() Zarejestrowany: Oct 2007
Miasto: Otwock ale chętnie na Śląsk bym wrócił
Posty: 5,204
Motocykl: RD37A (Hybryda), dwie ramy RD03 w zapasie
Przebieg: ojojoj
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 5 dni 19 godz 37 min 35 s
|
![]()
Podświetlenie zegarów jest raczej marginalne, chociaż jak się zacznie wszystko zliczać, to będzie odczuwalne.
Pamiętaj, że prąd za darmo też nie jest i im więcej jest obciążenia elektrycznego tym większe opory na alternatorze a to idzie już w spalanie. Także nie jest to glupi pomysł, chociaż te żaróweczki aż tak wiele nie biorą.
__________________
Ramires "A friend is an enemy who hasn't attacked yet" - Phuthedi.M |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
regulator napięcia | vinc18 | Układ elektryczny i zapłonowy | 36 | 05.11.2022 07:20 |
Regulator Napięcia Jaki?? | darkier | Układ elektryczny i zapłonowy | 46 | 17.10.2022 12:04 |
Regulator napięcia fh014aa | wolly | Układ elektryczny i zapłonowy | 2 | 19.07.2011 09:52 |