Wróć   Africa Twin Forum - POLAND > Warsztat XRV 650 / XRV 750 > Silnik, sprzęgło, skrzynia

Silnik, sprzęgło, skrzynia Montaż i demontaż elementów silnika: sprzęgła i skrzyni , wymiana łańcuszków rozrządu, demontaż głowic i zaworów, pomiary kompresji, ciśnienia oleju, serwisowanie zaworów i gniazd, tłoków i pierścieni.

 
 
Narzędzia wątku Wygląd
Prev Poprzedni post   Następny post Next
Stary 03.12.2009, 17:40   #8
Lepi


Zarejestrowany: Jun 2008
Miasto: Poznań
Posty: 5,602
Motocykl: 690 Enduro
Lepi jest na dystyngowanej drodze
Online: 4 miesiące 2 tygodni 1 dzień 4 godz 22 min 10 s
Domyślnie

Cytat:
Napisał don_Pedro Zobacz post
Aaa, teraz rozumiem w czym trójki i czwórki są lepsze:
Max moment obrotowy:
RD03: 55Nm przy 3000 obr/min
RD04: 57Nm przy 3500 obr/min
RD07: 61Nm przy 6000 obr/min
Ale to są wartości maksymalne. Jak już chcesz porównywać to podaj wartości dla takich samych obrotów.

Edit:
Z tego co podałeś to można co najwyżej wywnioskować że RD03 dostaje zadyszki powyżej 3000 rpm
__________________
"A jeśli nie znajde w swej głowie rozumu to paszport odnajde w szufladzie..."

Ostatnio edytowane przez Lepi : 03.12.2009 o 17:43 Powód: Edit
Lepi jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem
 


Zasady Postowania
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is Wł.
UśmieszkiWł.
kod [IMG] jest Wł.
kod HTML jest Wył.

Skocz do forum

Podobne wątki
Wątek Autor wątku Forum Odpowiedzi Ostatni Post / Autor
Dziwny odglos przy hamowaniu silnikiem! Tolecki Silnik, sprzęgło, skrzynia 12 07.11.2011 23:13


Czasy w strefie GMT +2. Teraz jest 06:30.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.