|
![]() |
#1 | |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 31
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 7 min 42 s
|
![]() Cytat:
Przykład "CRF 300L MOTARD (95-105 KG.) 20> MLHND168M50 300 MS MZ456-415TR-11" Gdyby z jakiegoś powodu link nie chciał działać to dostęp do pliku jest tutaj w polu 'Category' wybieramy 'CATALOGUE'. Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 31
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 7 min 42 s
|
![]()
Zdaje się, że nieprawdą jest powyższe lub prawdą ale tylko dla katalogu który udało się znaleźć. Na tej stronie można wybrać nawet 130 kg +. Jak to działa?
![]() Z ciekawości. Może ktoś kupił i poda symbol? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
o?o::...
Zarejestrowany: Sep 2024
Miasto: 3city
Posty: 5
Motocykl: CRF 300L
![]() Online: 6 godz 13 min 41 s
|
![]()
Czołem Pany,
dzięki za wszystkie podpowiedzi. Cytat:
Zamówiłem w końcu model: MZ456-405TR-18-85. Czyli długość 405mm bo tak podają wszystkie źródła że do L'ki powinien być taki. Moje odczucia są takie, że wydawało mi się że będzie sztywniejszy. Wg mnie zarówno SAG i subiektywne uczucie miękkości jest dość podobne co w oryginale. Szału nie ma jeśli chodzi o twardość ale to przetestuje dopiero w terenie. No i dupa siada podobnie jak w oryginale, może trzeba było brać ten dłuższy (415mm) Za to tłumienie odbicia na pierwszy rzut oka jest wyczuwalne. W końcu nie czuje się jak na trampolinie. Ewentualnie jak po testach stwierdze że sprężyna nadal jest kijowa pod moją wagę (95kg) to będę szukał samej sprężyny... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 31
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 7 min 42 s
|
![]()
Napęd 14 x 42.
W sumie z braku 40z na tył wpadła większa zębatka o 2 zęby. Subiektywnie, czuć przyrost momentu, nawet zdecydowanie. Choć teoretycznie to tylko ~5%. Nie odczuwam wpływu na prędkość, generalnie nie cisnę ale do 120 rozpędza się bez problemu. Elastyczność uległa znacznej poprawie a użyteczność 6 biegu jest na poziomie takim jakiego bym oczekiwał od ustawień fabrycznych. Długość łańcucha 108z, kupione 110z więc trzeba było skrócić. Spalania nie obserwuję jakoś szczególnie ale zdaje się że pali nieco mniej choć mogę się mylić. Przy doborze korzystałem ze strony sprocketcalculator.com Czy ktoś z was stosuje strategię częstszej wymiany przedniej zębatki? Co ile kilometrów? Klamki. Wymienione z przypadku a w zasadzie z wypadku. Moja CRFa zeskoczyła z podnośnika serwisowego i klamka sprzęgła się wygięła. Po wymianie pierwsza myśl nie warto ale po kilku rundkach zmieniłem zdanie. Warto, hamulec na 2 palce 'żyleta' i do tego odpowiednio wyregulowana klamka sprzęgła. Bajka. Wymieniłem na Zeta choć pewnie są inne. Gdyby ktoś miał wątpliwości wykonane w Chinach. Jakość najwyższej próby. Amortyzator. Drogą eliminacji wybrałem Ohlins. Miał być regulowany, brałem pod uwagę YSS, Hyperpro i ten który kupiłem. Hyperpro odpadł bo regulacja w zasadzie niedostępna po montażu, YSS bo różnica w cenie mnie nie odstaraszała. Pierwsza myśl po montażu 'nie czuję amortyzatora' działa jak powinien. Zainstalowany tak jak przyszedł bez zmiany wstępnego napięcia sprężyny, dobicia i odbicia. Kraj pochodzenia Tajlandia, jakość wykonania świetna. Niestety nie mam innego punktu odniesienia niż amortyzator fabryczny ale poprawa jakość prowadzenia tak dla zobrazowania to skok z 'okręgówki' do mistrzostw na poziomie przynajmniej europejskim. ![]() Przez chwilę po wymianie miałem wrażenie, że przód jest całkiem w porządku. Niestety do pierwszej 'ostrzejszej' jazdy kiedy dobiło zawieszenie. Myślę o zmianie, modelu jeszcze nie wybrałem ale przynajmniej regulacja wstępnego napięcia sprężyny by sie przydała. Jest Ohlins i wkłady YSS. Coś jeszcze? RallyRaid nie biorę pod uwagę. Może jakieś sugestie? A może ktoś poleci dobry sklep/serwis zawieszeń na pomorzu lub w okolicy? Nie dojeżdżam CRFą do pracy, głównie ma mi dawać frajdę jak potrzebuję 'przewietrzyć głowę'. A wietrzę ją w lesie, na polach a okazjonalnie wałach i łąkach wiślanych. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,899
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 2 godz 56 min 45 s
|
![]() Cytat:
Z jakiej firmy brałeś zębatki i łańcuch - może u siebie też bym zmienił. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 31
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 7 min 42 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
![]() Zarejestrowany: Jan 2015
Miasto: Warszawa
Posty: 1,899
Motocykl: inne moto
![]() Online: 2 tygodni 2 dni 2 godz 56 min 45 s
|
![]() Cytat:
Te 108Z na nowym łańcuchu jest ok - widzę że jest dostępny z taką ilością wg. Numeru ktory podałeś.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Zarejestrowany: May 2022
Miasto: Malbork
Posty: 31
Motocykl: crf300l
![]() Online: 11 godz 7 min 42 s
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
![]() Zarejestrowany: Jun 2017
Posty: 63
Motocykl: RD03
![]() Online: 5 dni 13 godz 22 min 19 s
|
![]()
Kochani, czy te nowości, poprawki w nowym crf300rally są warte dopłaty w stosunku do crf z 2024r, czy to tylko kosmetyka. Głównie chodzi o zawieszenie. Czy lepiej dopłacić i kupić już poprawione, czy kupić starszego, może nawet lekko użytego i poprawić sobie to zawieszenie we własnym zakresie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Wątek | Autor wątku | Forum | Odpowiedzi | Ostatni Post / Autor |
Modyfikacje Husqvarna 701 | 7Greg | Husqvarna 701 | 502 | 02.11.2024 11:05 |
Modyfikacje przy DCT | mdxmd | NAT - Warsztat | 30 | 03.04.2019 10:02 |