![]() |
|
Inne - dyskusja ogólna Dział poświęcony motocyklom nieskategoryzowanym. |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
![]() |
#1 |
![]() |
![]()
Nie rozumiem podniecenia i kłótni. Przecież Tenere z filmiku nie jest prosto z salonu, tylko ma dołożone kilogramy żelastwa, narzędzia, apteczki, dętki itp. Tego się z naście kilo uzbiera + 205 deklarowane przez producenta i mamy okolice 220. Gra i pasuje- nikt tu nie ściemnia. 2-3 kg to różnica wynikająca z obliczania masy paliwa i błąd pomiarowy wagi do złomu ( pewnie z 0.5 kg)
Transalpa 600 PD06 z jedną tarczą, doposażonego tylko w gmole i alu płytę pod silnik oraz zestaw narzędzi kiedyś na takiej wadze postawiłem. Wyszło 215 kg, przy fabrycznej deklarowanej 196. I nie mam żadnych pretensji do Hondy, ani mi do głowy nie przyszło zwracać motóra! ![]() -------- Na tym CF moto dupsko usadziłem i jest odczuwalnie w ciul lżejsze od trampka 600. Jakość wykonania bez zastrzeżeń. Fabrycznie ma wszystko co niezbędne, w odróżnieniu od np. CB500, gdzie o zwykłe gniazdko usb trzeba się wykłócić u dilera. Jak nie jestem fanem chińczyków tak tego bym chętnie spróbował, i rozumiem zauroczenie ludzi, którzy podchodzą do motocykla jak do rzeczy a nie do relikwi. Pojawiają się już jakieś testy po 10-11t tyś km, na ile sponsorowane przez fabrykę nie wiem, ale to już jakiś głos jest. Na razie czekam i obserwuję, ale już wiem, że trampek idzie na olx. Na wiosnę chcę spróbować CF lub Himalayana 450. https://www.youtube.com/watch?v=Px5TNlvCgiA |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]() Cytat:
Wracając do wagi jak to możliwe, że z 205 robi się 222kg zakładem, że motocykl seryjny bez akcesoriów, może miało być 225kg ale ktoś się jakoś pomylił ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
![]() |
![]()
205 kg to waży w salonie. Jak gość dorzucił gmole, pancerna płytę pod silnik, jakieś mocowania, narzędzia itd to się zrobiło 220- czego tu nie rozumieć?
Tenere 700 czy honda cb500x to motorki które fabrycznie nie mają nawet bagażnika. Do hondy taki gadżet z givi waży ze 2-2.5 kg. Tak się uzbiera te 20 kg o które się kłócicie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() |
![]()
Pewnie, do V4 stopka centralna 5kg
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]()
motocykl musi być bardzo inspirujący, ilość filmów gdzie jest wymieniany w tytule jest już ogromna. Gość ma dobre wyczucie równowagi bo jak nie z jednej to z drugiej strony brak podparcia.
https://youtu.be/r64ZOrzVXgA?si=hgc73jQsOf1jzUon |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() |
![]()
Ja też ważyłem mój motocykl bo chciałem wiedzieć ile rzeczywiście waży zatankowany pod korek.Jedni piszą 219 inni 223. Mój Triumph Tiger 800 ma gmole, stelaż pod kufry, centralkę ale lżejszy tłumik. Wjechałem na wagę przemyslową i jest równe 240 kg. I to jest największa jego wada, że mną w ciuchach i kasku 330 kg. A gdzie bagaż?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() |
![]()
Lepiej żyć w błogiej nieświadomości niż płakać na wadze, bo każdy duperel doczepiony do moto swoje waży
![]()
__________________
kto smaruje ten jedzie |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
![]() Zarejestrowany: Sep 2013
Miasto: Lubelskie
Posty: 2,579
Motocykl: CRF1000
Przebieg: 149 000
![]() Online: 1 miesiąc 2 tygodni 2 dni 11 godz 32 min 9 s
|
![]() Cytat:
![]() |
|
![]() |
![]() |