|
|
|||||||
| Dział Producentów i Dostawców Zarabiasz na życie w branży motocyklowej? Tutaj zareklamuj swój produkt. |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Wygląd |
|
|
|
|
#1 |
![]() |
nie ma znaczenia na jakim paliwie sie to stalo bo ten silnik to jedna wielka rzezba i predzej czy pozniej by sie rozlecial. byl zrobiony przez jakiegos janusza tylko pod sprzedaz. do konca nie wiadomo czy te zawory wogole pochodzily z DR600. zwroccie uwage na otoczenie gniazd zaworowych - ktos je wymienial i punktakiem 'osadzal' w glowicy. moze to jakas chinszczyzna, moze cos dobrane z samochodowki? tlok byl zalozony jakis 'no name'. calosc wola o pomste do nieba, wiec tylko kwestia minut i odległosi od bramy sprzedawcy bylo kiedy to ebnie
został doł na kawałki bo robic sie tego nie oplaca i zdrowy walek rozrzadu, ktorego zapewne niejeden szczesliwy posiadacz DR600 wlasnie szuka...p.s. na jednym ze zdjec widac zawor wbity w tłok. zmierzylem cylinder i jest do śmietnika - juz jest po ostatnim szlifie 96.0mm i ma głębokie rysy. .
__________________
buziaki
Ostatnio edytowane przez szynszyll : 29.09.2024 o 11:09 |
|
|
|
|
|
#2 |
![]() |
Jaki interwał olejowy powinien być w moim fordzie 2.0 Ecoblu gdzie ilość oleju wynosi 9 L?
Pierwszą wymianę zrobiłem po 5 kkm bo wiadomo, docieranie itd. Kolejną przy 20kkm ale wydaje mi się, że jeśli w silniku jest aż 9 L to wymiana co 15 kkm sensu nie ma. |
|
|
|